آفتاب

حماسه ۹ دی بازتولید انقلاب اسلامی است

حماسه ۹ دی بازتولید انقلاب اسلامی است

اصفهان - ۹ دی ماه یک روز ویژه در تقویم انقلاب اسلامی ایران است که تداوم انقلاب و مقابله جدی با تهدیدات دوره جدید ثمره آن است، از این رو می توان آن را باز تولید انقلاب اسلامی ایران دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، این معاونت به مناسب ۹ دی‌ماه روز بصیرت با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد: حضور مردم در صحنه و اقدام به موقع آنان تاکنون گره‌های بزرگی را باز کرده و انقلاب و نظام اسلامی را بیمه نموده است.

در این بیانیه آمده است: ۹ دی ماه یک روز ویژه در تقویم انقلاب اسلامی ایران است که تداوم انقلاب و مقابله جدی با تهدیدات دوره جدید ثمره آن است، از این رو می توان آن را باز تولید انقلاب اسلامی ایران دانست که مردم احساس خطر کرده و فهمیدند که دست هایی در خارج و داخل کشور برای تاراج تمامی سرمایه‌های فرهنگی این نظام مقدس وارد کار شده و علاج واقعه این فتنه‌گری جز با حضور جدی و قاطع شان میسر نیست.

در ادامه این بیانیه آمده است: روز ۹ دی‌ماه در تاریخ ماند، بنابراین بر ما مردم ولایتمدار و با بصیرت لازم است تا به مصداق «و ذکرهم بایام الله» این روز را گرامی بداریم و میراث این روز حماسی و بی نظیر را همچون چراغی فراروی آیندگان خود قرار دهیم.

در این بیانیه تأکید شده است: لذا ما پاسداران و حافظان حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) با محکوم کردن فتنه‌گران، از حصر آن‌ها دفاع کرده و به آن‌هایی که دنبال تبرئه کردن این چهره‌های منافق هستند بار دیگر تذکر می دهیم که این ملت انقلابی و بصیر برای همیشه در مقابل هر گونه فتنه‌گری ایستاده و از عاملان و حامیان آن اعلام برائت می نماید.

در پایان این بیانیه آمده است: در این برهه حساس از زمان، بر همه دلسوزان این نظام فرض است که با حضور پر شور خود در بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه ضمن تجدید میثاق با شهدای گرانقدر و عزیزمان با مشت‌های گره خورده، به همه یاوه گویان و مزدوران استکبار جهانی اعلام داریم که ما تا آخر ایستاده و پاسدار خون شهدایمان هستیم.                                                   

 

کد N650219

وبگردی