آفتاب

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت ۹ دی

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت ۹ دی

۹ دی ماه جلوه تمام عیار بصیرت و بینش ملت انقلابی ایران زمین بود.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن انتشار بیانیه‌ای به مناسبت حماسه تاریخی نهم دی ماه تأکید کرد: ۹ دی ماه جلوه تمام عیار بصیرت و بینش ملت انقلابی ایران زمین بود.

به گزارش ایلنا، جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت حماسه تاریخی نهم دی ماه بیانیه‌ای منتشر و در آن تأکید کرد: نهم دی ماه حماسه‌ای جاویدان و همواره زنده و فراموش ناشدنی است.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت سالروز حماسه تاریخی نهم دی ماه

کتاب تاریخ انقلاب اسلامی مملو از برگ‌های حماسه‌های ملتی بزرگ است که با بصیرت و بینش همواره از کیان خویش دفاع نموده‌اند. حماسه بزرگ نهم دی ماه 88 برگ زرینی در این کتاب قطور است. روزی که دیگر بار پیوند امت و امام تجلی نمود تا چشم طمع دشمنان را کور کند. پس از ماه‌ها و هفته‌ها که کشور عزیزمان درگیر فتنه‌ای برنامه ریزی شده و هدفمند بود و آتش آشوب و فتنه جان این کنام شیران و دلیران را می‌سوزاند، ملت سرافراز ایران حماسه ای را رقم زد که دوست و دشمن را به شگفتی واداشت. ابعاد این حماسه تاریخی آنقدر گسترده بود که حتی بوق‌های استکبار که همواره در تنور آشوب می‌دمیدند نتوانستند بر بزرگی این حماسه چشم ببندند. دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان با نظاره صحنه‌های شورانگیز حضور ملت قهرمان ایران اشک شوق ریختند و تاریخ، عظمت این حماسه را با افتخار بر صفحه کتاب انقلاب نوشت.

نهم دی ماه جلوه تمام عیار بصیرت و بینش ملت انقلابی ایران زمین بود. به راستی باید روزی می‌رسید تا شعار همیشگی این ملت که "ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند" جلوه گر شده و مصداق عینی یابد. باید روزی می‌آمد تا فریاد "لبیک یا حسین" در دفاع از ساحت اباعبدالله الحسین علیه السلام تجلی یابد.

آری نهم دی ماه به فرموده رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.

نهم دی ماه حماسه‌ای جاویدان است و همواره زنده و فراموش ناشدنی است؛ همچنانکه فتنه سال 88 هرگز فراموش نخواهد شد. آنها که می‌پندارند موضوع فتنه تمام شده و به تاریخ پیوسته است و اکنون وقت فراموشی و گذشت است، چه ساده انگارانه دل به سراب بسته اند!! مگر می‌توان فتنه ای را که اساس انقلاب و نظام را نشانه رفته بود فراموش کرد؟! مگر می‌توان جفایی را که در حق این ملت و انقلاب شد فراموش کرد؟! این ملت و این انقلاب همواره آماج دشمنی‌ها و عداوت‌ها هستند و تا پافشاری ملت بر اصول و دستاوردهای انقلاب و راه امام و رهبری است کینه دشمنان پایان نمی‌پذیرد. حرمت شکنی‌ها و کینه توزی‌ها تا آنجا جلو رفت که حتی به ساحت مقدس حضرت ثارالله نیز در روز عاشورا حرمت شکنی شد!! حاشا و کلّا که این ملت فراموش کند که چگونه فریب خوردگان و سران فتنه، دشمنان این مرز و بوم را برای نابودی انقلاب اسلامی به طمع انداختند....

جامعه اسلامی مهندسین ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، با دعوت از آحاد ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی برای حضور پرشور در آیین‌های گرامیداشت حماسه ماندگار و الهام‌بخش 9 دی، اعلام می‌کند که همراه و همگام با ملت شهید‌پرور ایران اسلامی و نیروهای مدافع انقلاب و میهن اسلامی و با الهام از حقایق و عبرت‌های تاریخی به ویژه فتنه سال 88 همچنان پرچم بصیرت و ولایت‌مداری را برافراشته نگاه‌ خواهد داشت و تحت منویات ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای آماده حمایت و پشتیبانی‌ از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حضور به هنگام در تمامی عرصه‌ها و مهیای خلق حماسه‌های تاریخ ساز و افتخار آمیز در مصاف با دشمنان داخلی و خارجی است.

والسلام علی من اتبع الهدی

جامعه اسلامی مهندسین

کد N649935

وبگردی