آفتاب
لاریجانی در نطق پیش از دستور:

9 دی درس‌های گرانقدر برای امروز و آینده ایران دارد

9 دی درس‌های گرانقدر برای امروز و آینده ایران دارد

راهپیمایی 9 دی تجلی قدرت خدا و حرکت ماندگاری در تاریخ انقلاب است و به حق چنین بود زیرا بعد از توطئه داخلی و خارجی عنایت الهی بر اراده ملت تجلی یافت و در قیام 9 دی فتنه سال 88 خاتمه پیدا کرد.

رئیس مجلس با اشاره به فرا رسیدن روز 9 دی گفت: قیام هنرمندانه ملت ایران در 9 دی طراحی دشمن را نقش بر آب کرد اما قیام 9 دی درس‌های گرانقدر برای امروز و آینده ایران دارد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه ‌(9 دی) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور، گفت: روز 9 دی که به حق آن را ایام الله نامیده‌اند را گرامی می‌داریم، رهبر معظم انقلاب فرمودند راهپیمایی 9 دی تجلی قدرت خدا و حرکت ماندگاری در تاریخ انقلاب است و به حق چنین بود زیرا بعد از توطئه داخلی و خارجی عنایت الهی بر اراده ملت تجلی یافت و در قیام 9 دی فتنه سال 88 خاتمه پیدا کرد.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: در طول تاریخ انقلاب حرکت انقلابی امت اسلامی همیشه در بزنگاه سرنوشت ساز بوده است این حرکت جوشان ملت بود که انقلاب اسلامی را به وجود آورد و با پیوستن ملت بزرگ ایران در جنگ بود که سرنوشت جنگ عوض شد، این قیام ملت بود که 23 تیر قائله 18 تیر را ختم کرد، و این بار قیام هنرمندانه ملت ایران در 9 دی طراحی دشمن را نقش بر آب کرد اما قیام 9 دی درس‌های گرانقدر برای امروز و آینده ایران دارد.

کد N649672

وبگردی