آفتاب
/حضور مردم؛ پشتوانه همیشگی نظام/

یک فعال دانشجویی:وحدت کلمه عامل ایجاد حماسه 9 دی بود

یک فعال دانشجویی:وحدت کلمه عامل ایجاد حماسه 9 دی بود

کارشناس بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی استان تهران گفت: مردم برای حفاظت ارزش‌های دینی، ولایت و نظام ، حماسه 9 دی را با وحدت خود ایجاد کردند.

محمد حسین دهقانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: قاعدتا 9 دی به عنوان یک حماسه بی نظیر ماندگار شده است که به عنوان پشتیبانی مردم از اصل نظام شناخته می‌شود.

وی ادامه داد:این که چطور می‌شود مردم همیشه مانند روز 9 دی از نظام حمایت کنند به عملکرد مسئولین باز می گردد. مهمترین فاکتور این نظام خود مردم هستند و مردمی بودن انقلاب ما متمایز از دیگر انقلاب ها است.

وی افزود: مهمترین مسئله در حفظ پشتیبانی مردم از نظام صداقت مسوولین است. مسئولین ما هر چه راست بگویند و در تمام حوزه ها شفاف صحبت کنند، قطعا حمایت بی قید و شرط مردم را در پی خواهد داشت. مسئولین باید راستگو باشند. چه مسئولین قضایی ، چه سیاسی اگر در حوزه های عملکردی خودشان به آنچه می‌گویند عمل کنند اعتماد بیشتری از مردم راجذب می‌کنند.

این فعال دانشجویی همچنین تاکید کرد: 9 دی یک حماسه بی نظیر است چون به قول حضرت آقا عمل صالحی انجام شده است. مردم در خیابان ها پای ارزش های انقلاب ایستادند و کاری به جناح های سیاسی نداشتند . برایشان مهم اصل نظام بود. 9 دی حرکتی خودجوش بود . مرور شعارهای آن روز نشان می‌دهد که همه ضد استکبار و در حمایت از ارزش های دینی به دفاع از عاشورا به خیابان آمدند.

دهقانی یادآور شد:‌ مردم در 9 دی با نه بلندی که به استکبار گفته اند حمایت خود را از نظام را به همه نشان دادند و روشن کردند که هر کجا ایمان واحدی وجود داشته باشد، هیچ عاملی نمی تواند جلوی آن را بگیرد. رمز همه پیروزی وحدت کلمه است. حمایت از ارزش دینی، حمایت از ولایت ،‌حمایت از نظام و تودهنی به جریان استکبار مهمترین عامل ایجاد حماسه 9 دی بود.

انتهای پیام

کد N649593

وبگردی