آفتاب

اعلام جنگ "جبهه النصره" علیه داعش

اعلام جنگ "جبهه النصره" علیه داعش

فارس نوشت:

عناصر گروهک تروریستی «جبهه النصره» برای مبارزه با تروریست‌های داعش اعلام جنگ کردند.
خودزنی گروهک‌های تروریستی در سوریه وارد مرحله‌ای جدید شد و گروهک تروریستی «جبهه النصره» در برابر تکفیری‌های داعش از حالت دفاعی به حالت هجومی در آمده است.

وبگاه خبری «تیار» لبنان، گزارش داد که تروریست‌های جبهه النصره در برابر گروهک تکفیری داعش اعلام جنگ کردند و بیان داشتند که تأخیر در حمله به داعش، سستی در قبال ریختن خون اهل سنت است.

اما با اعلام جنگ هم، «ابومالک التلی» یکی از امرای جبهه النصره در قبال گروهک تروریستی داعش سیاست بی طرفی خود را تغییر نداده است.

با وجود اینکه جبهه النصره تروریست‌های داعش را جزء خوارج می‌داند، ولی التلی همچنان ارتباط خود را با تکفیری‌های داعش حفظ کرده است.

هر کس که فعالیت گروهک تروریستی داعش را در مرزهای لبنان و سوریه دنبال کرده باشد، گمان می‌کند کسانی که پرچم‌های سیاه در دست دارند تا لبنان نیز گسترش خواهند یافت.

«ابومعاذ» که یکی از سرکرده‌های مشهور جبهه النصره است، در یک پیام صوتی، حمله شدیدی را علیه گروهک تروریستی داعش ترتیب داد و عناصر داعش را از خوارج دانست.

از سوی دیگر، «أبومصعب حفید البغدادی» نیز در صفحه توئیتر خود خطاب به عناصر جبهه النصره تأکید کرد که از تجربه «القصیر» (در سوریه) پند گیرند.

26149

کد N649322

وبگردی