آفتاب
آیت‌الله ممدوحی در گفتگو با مهر:

مردم ایران در حماسه 9 دی مقابل امپریالیسم جهانی ایستادند

مردم ایران در حماسه 9 دی مقابل امپریالیسم جهانی ایستادند

کرمانشاه- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هدف فتنه 88 براندازی نظام بود گفت: مردم در حماسه 9 دی یکایک مقابل امپریالیسم جهانی ایستادند.

آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار مهر،  گفت: غرض اصلی  فتنه 88 توسط این جهانخوارها، براندازی کشور بود و واقعا می‌خواستند کشور را براندازی کنند و این کسانی که ابزار دست آنها بودند نمی‌دانستند که اگر کشور نعوذبالله براندازی بشود اول دفعه خود آنها را می‌کشتند و از این نکته غافل بودند.

وی افزود: مسئله دوم پس از فتنه این است که در 9 دی مردم جوابی به قدرت‌های جهنمی آن روز را دادند و گفتند و بیان داشتند که صاحب انقلاب خود ما هستیم و قبل از آنکه دولت بخواهد در اینجا حرفی بزند خود ملت جوابگوست و با این قدرت فوق‌العاده به دنیا فهماند که صاحب انقلاب، آحاد مردم هستند و خود آنها یکایک در مقابل امپریالسیم روز ایستاند که دشمنان هم این را فهمیدند و این پیام را دریافت کردند.

آیت‌الله ممدوحی در خصوص اینگه چگونه باید مانع از بروز و تکرار چنین اتفاقاتی در کشور شد گفت: باید افراد را شناسایی کنیم که اینها قبل از آنکه بتوانند رابطه برقرار کنند و دست به چنین کارهای ناهنجاری بزنند پیش‌گیری شود و جلوی آنها را بگیریم که این وظیفه دولت و نظام اطلاعاتی کشور است که البته در این زمینه هم تاحدی موفق بوده‌اند و خیلی از کارها هم انجام شده است.امیدواریم مردم ما همانگونه که همیشه در صحنه بوده‌اند باشند و خدای منان را شاکریم که رهبر بیدار و نورانیمان پیوسته دستش روی سر ملت است و هرگز این ملت رنگ شکست را نخواهد دید.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هم‌اکنون رافت اسلامی شامل حال سران فتنه شده است، گفت: اگر رافت اسلامی شامل حال آنها نشده بود به قول رهبر معظم انقلاب این افراد اعدامی بودند. این رافت یعنی نگهشان داشتیم والا اگر قرار باشد محاکمه شوند باید آنها را اعدام کرد.

کد N649092

وبگردی