آفتاب

2014 بدترین سال برای اسیران فلسطینی

2014 بدترین سال برای اسیران فلسطینی

جنبش "اسیران فلسطینی" با تاکید بر این که تعداد اسرا در سال 2014 افزایش یافته، این سال را بدترین سال برای اسیران فلسطینی خواند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری فلسطین الان، جنبش اسیران فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تنها در سال 2014 میلادی صدها فلسطینی را بازداشت کرده که این مساله باعث افزایش تعداد بازداشت شدگان اداری، کودکان و همچنین نمایندگان فلسطینی شده است.

مرکز پژوهش‌های اسیران فلسطینی در گزارشی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در سال 2014 علیه بازداشت شدگان فلسطینی طی جنگ نوار غزه، دست به اقدامات تروریستی و شرم آوری زده است.

این مرکز تاکید کرد که رژیم صهیونیستی علیه اسیران فلسطینی قوانین متعددی همچون قانون منع آزادی اسیران و مصادره حقوق آنان را تصویب کرد.

در همین راستا رأفت حمدونه، مدیر این مرکز پژوهشی اعلام کرد که اسیران با وجود شرایط سخت از طریق اعتصاب با رژیم صهیونیستی مقابله کردند.

وی افزود: اسیران فلسطینی در سال 2014 توانستند چهره واقعی رژیم صهیونیستی را که بندهای توافقنامه ژنو 4 را نقض کرده بود مقابل تمام جهان آشکار و آن را رسوا کنند.

حمدونه در پایان اظهار کرد: امیدواریم که سال 2015 سال آزادی تمام اسیران فلسطینی باشد.

از سوی دیگر مرکز اسیران فلسطینی از تمامی آزادگان جهان عرب، اروپایی‌ها و سازمان‌های حقوق بشر خواست تا به منظور ممانعت از نقض حقوق اسیران فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی تمام اقدامات لازم را اتخاذ و برای حمایت از اسیران و برآورده کردن خواسته‌های انسانی و عادلانه آن‌ها بیش از پیش تلاش کنند.

انتهای پیام

کد N648728

وبگردی