آفتاب
استاندار کرمان خبر داد

سرمایه‌گذاری 15 میلیارد دلاری در صنایع فولاد و معادن استان کرمان

سرمایه‌گذاری 15 میلیارد دلاری در صنایع فولاد و معادن استان کرمان

استاندار کرمان گفت: شرایط خوبی وجود دارد و دولت آقای روحانی نگاه ویژه‌ای به امر سرمایه‌گذاری به‌ویژه کشورهای همسایه دارد و همواره رابطه دوستی دیرینه‌ای بین ایران و عمان بوده و آمادگی داریم در استان کرمان سطح مبادلات با عمان را افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کویر، «علیرضا رزم‌حسینی» صبح امروز(دوشنبه 8 دی‌ماه) در نشست با رئیس اتاق بازرگانی عمان در کرمان اظهار کرد: استان کرمان از لحاظ وسعت معادل چهار کشور اروپایی است.

وی افزود: هم‌اکنون شرایط بسیار ویژه‌ای در ایران وجود دارد و فصل جدیدی از مناسبات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی با کشورهای مختلف آغاز شده است.

رزم‌حسینی تصریح کرد: در حالی که هنوز در شرایط تحریم حضور داریم، هیئت‌های کشورهای شرق آسیا و اروپا مرتباً به ایران و کرمان برای سرمایه‌گذاری و تفاهمنامه‌های اقتصادی حضور می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 15 میلیارد دلار در صنایع فولاد و معادن استان در حال سرمایه‌گذاری است و حدود 10 میلیارد دلار در انرژی، صنعت و گردشگری موافقتنامه سرمایه گذاری در حال اجراست.

استاندار کرمان گفت: شرایط استان کرمان برای فعالیت‌های اقتصادی خوب است و تبریک می‌گوئیم به شما که استان کرمان و شرکت خدماتی 115 را انتخاب کرده‌اید شرکت توانمندی است.

وی افزود: آقای جلالپور رییس اتاق بازرگانی کرمان ارتباطات بسیار خوبی در داخل و خارج از کشور در زمینه تسریع امر سرمایه‌گذاری انجام می‌دهند و در استان کرمان به‌علت اهمیت توسعه، اعلام کرده‌ایم که برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن می‌کنیم.

رزم‌حسینی اظهار کرد: اگر علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف استان کرمان باشید، هرگونه امکانات و امور تسهیل سرمایه‌گذاری را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

وی پیشنهاد کرد: رئیس اتاق عمان از بازار کرمان بازدید کرده و کاروانسرای تاریخی به‌عنوان بازارچه مشترک کرمان و عمان محصولات مشترک را ارائه کند و برای بازسازی و راه‌اندازی این بازار هزینه‌ای دریافت نمی‌کنیم.

انتهای پیام

کد N648631

وبگردی