آفتاب

نهاوندیان نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب را افتتاح کرد

نهاوندیان نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب را افتتاح کرد

دومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور با حضور محمد نهاوندیان، رییس دفتر رییس‌جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، نهاوندیان پیش از ظهر روز دوشنبه ضمن افتتاح این نمایشگاه از بخش‌های مختلف آن بازدید کرده و در گفت‌وگو با مسئولین غرفه‌ها در جریان آخرین دستاوردها و توانمندی‌های عرصه آب و فاضلاب کشور قرار گرفت.

رییس دفتر رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری همچنین با حضور در غرفه شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی و نیز استان اصفهان از طرح کاهش هدررفت آب در پهنه A۱ شهر مشهد و نیز پورتال جامع مدیریت مصرف آب استان اصفهان رونمایی کرد.

در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری کارها به بخش خصوصی شرکت آب و فاضلاب مشهد اقدام به واگذاری محدوده پهنه A۱ به عنوان پایلوت به بخش خصوصی نموده که در این راستا اقدامات مربوط به کاهش هدررفت آب به همراه راهبری و بهره‌برداری از شبکه توزیع آب و جمع‌آوری فاضلاب این پهنه از جمله اهداف اجرای این طرح می‌باشد.

هدف از ایجاد و راه‌اندازی پورتال جامع مدیریت مصرف آب استان اصفهان ارتباط با مشترکین با قابلیت امکان تبادل اطلاعات هوشمند در جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه آب و افزایش سطح دانش و آگاهی عمومی در زمینه مسال مرتبط با صرفه‌جویی در مصرف آب می‌باشد.

انتهای پیام

کد N648519

وبگردی