آفتاب
در جمع مسئولان ورزشی قم:| 237115

گودرزی: تمرکز قدرت در یک مکان خاص فساد می‌آورد/باید توزیع قدرت داشته باشیم

گودرزی: تمرکز قدرت در یک مکان خاص فساد می‌آورد/باید توزیع قدرت داشته باشیم

کار ما در وزارتخانه آگاه سازی سازمان‌ها و نهادهایی همچون بانک‌ها، اداره کار و... است که می‌توانند برای جوانان کار مثبتی انجام دهند

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما باید توضیع قدرت داشته باشیم چون متمرکز کردن قدرت در یک مکان‌خاص، فساد آورده و آنجا را زود متلاشی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، محمود گودرزی صبح امروز در نشست صمیمی با مسئولان ورزشی استان قم که در محل تالار اجتماعات مجتمع شهید آوینی قم برگزار شد اظهار داشت: استان قم پشتوانه خوب و غنی است که می‌تواند منشاء اثر بخشی در کشور باشد.

وی پیرامون بحث جوانان که در با وزارت ورزش ادغام شده، ابراز کرد: کار ما در وزارتخانه آگاه‌سازی سازمان‌ها و نهادهایی همچون بانک‌ها، اداره کار و... است که می‌توانند برای جوانان کار مثبتی انجام دهند و وزارت ورزش باید این‌گونه سازمان‌ها را ساماندهی کند تا آن‌ها به جوانان اهمیت دهند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: کار حوزه جوانان یک عمل ستادی برای احیای مطالبات جوانان از سازمان‌ها و بخش‌ها است.

گودرزی ادامه داد: نکته‌ای که دولت تدبیر و امید به آن تاکید دارد این است که تصدی‌گری برداشته شده و امور مردم به خود آن‌ها واگذار شود، چون دولت‌ها به لحاظ مادی، مالی و غیر مادی و مالی توان انجام تمامی کارها را ندارند. ضمنا مردم نیز بهتر می‌توانند امور مربوط به خود را اداره کرده و بخش اعظمی از مشکلات‌شان را برطرف کنند.

وی تاکید کرد: ما باید توزیع قدرت داشته باشیم، چون متمرکز کردن قدرت در یک مکان خاص، فساد آورده و آنجا را زود متلاشی می‌کند.

این خبر تکمیل می‌شود...

کد N648513

وبگردی