آفتاب

طالبان پاکستان اعضای ارتش این کشور را "احمق‌ترین مخلوقات" خواند

طالبان پاکستان اعضای ارتش این کشور را "احمق‌ترین مخلوقات" خواند

حزب تحریک طالبان پاکستان اعضای ارتش پاکستان را احمق‌ترین مخلوقات خواند و از آنها خواست به این گروه بپیوندند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری پی تی آی، در این پیام که طی یک ویدئو منتشر شده، عدنان رشید یکی از مقامات نیروی هوایی سابق ارتش پاکستان با اشاره به اقدامات این نهاد طی جنگ آزادی بنگلادش در سال 1971 از سربازان ارتش این کشور خواسته تا به حزب تحریک طالبان پاکستان بپیوندند.

در این ویدئوی 15 دقیقه‌ای که پیش از کریسمس منتشر شد، رشید نیروهای ارتش پاکستان را به آزار زیردستان خود متهم کرد.

این عضو حزب طالبان پاکستان در این ویدئو که در آن به زبان انگلیسی است، می‌گوید: به یاد آورید زمانی را که مردم مناطق قبیله‌ای به خاطر شما در سال 1948 جنگیدند و مناطق جامو و کشمیر را آزاد کردند.

وی در ادامه اظهاراتش اشتباهاً تاریخ جنگ‌ها را متذکر شد و گفت: امیدوارم به یاد بیاورید زمانی را که نیمی از کشور را به هند تسلیم کردید. به یاد آورید زمانی را که هزاران تن از جوانان پاکستانی جنگ نیابتی شما را در افغانستان و کشمیر هند برعهده گرفتند.

رشید در ادامه از ارتش پاکستان پرسید که آیا این اقدامات را جبران کرده است یا نه و سپس به هزاران نمونه از ناسپاسی این نهاد از جمله کشتار هزاران بلوچ اشاره می‌کند.

وی همچنین ارتش پاکستان را به تروریسم خواندن "جهاد" و تروریست خواندن "مجاهدین" متهم کرد.

این عضو حزب تحریک طالبان پاکستان در انتهای پیام ویدئویی خود با مسخره کردن سربازان پاکستانی به عنوان احمق‌ترین مخلوقات، از آنها خواست تا از دستورات ژنرال و مارشال‌ها اطاعت نکنند.

انتهای پیام

کد N648385

وبگردی