آفتاب
در مراسم تشییع پیکر شهید تقوی

شمخانی: اگر افرادی مانند شهید تقوی ایستادگی نکنند دشمن به ناامن‌سازی میهن‌مان طمع می‌کند

شمخانی: اگر افرادی مانند شهید تقوی ایستادگی نکنند دشمن به ناامن‌سازی میهن‌مان طمع می‌کند

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: رویای نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل برای تفرقه‌افکنی و فتنه‌گری در جهان اسلام هرگز محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،علی شمخانی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر سرتیپ پاسدار شهیدحاج حمید تقوی که در حین انجام ماموریت استشاری برای مقابله با تروریستهای تکفیری در شهر سامرا به شهادت رسید با تبیین ویژگی های شخصیتی و سابقه مجاهدت و جانبازی این شهید در دفاع از انقلاب اسلامی و مردم مظلوم عراق گفت : حمید تقوی نامی آشنا برای مجاهدین عراقی و مردم مظلوم این کشور بود و همواره از او به عنوان فرمانده‌ای متدین، صبور و پرکار که نماد خدمتگزاری به امت اسلامی است یاد می‌کردند.

وی با اشاره به طرح نظام سلطه برای درگیر نمودن ظرفیتهای انسانی و مالی جهان اسلام در مسیر نزاع طایفه‌ای و مذهبی اظهار داشت: مهار موج بیداری اسلامی به منظور تداوم تسلط بر سرزمین‌های اسلامی و همچنین ایمن سازی مرزهای رژیم صهیونیستی، جوهره اصلی برنامه ایجاد،حمایت و هدایت گروه‌های تروریستی تکفیری از سوی استکبار است.

شمخانی وضعیت امروز منطقه و جهان اسلام که موجب نابود شدن بخش عظیمی از سرمایه های انسانی و منابع مالی کشورهای سوریه و عراق شده است را هشداری برای توجه بیشتر به خباثت و ددمنشی نظام سلطه عنوان کرد و اظهار داشت: اگر ارزنده ترین فرزندان ایران اسلامی چون شهید تقوی با نثار خون خود در برابر فتنه تروریسم تکفیری در عراق و سوریه ایستادگی نکنند به طور قطع دشمن به ناامن سازی میهن عزیزمان طمع خواهد کرد.

وی با تاکید بر تعهد جمهوری اسلامی برای دفاع از حیثیت، وحدت و امنیت جهان اسلام، پیگیری سیاست اسلام‌هراسی از سوی نظام سلطه را که با ایجاد و بزرگنمایی وحشی‌گری گروه های تروریستی تکفیری دنبال می‌شود را روی دیگر سکه مقابله با بیداری اسلامی عنوان کرد و افزود: دین حنیف اسلام ماهیتی واحد و رحمانی داشته و شیعه و سنی خود را مکلف به دفاع از ارزشها و ترویج مفاهیم انسان‌ساز آن می دانند.

دریابان شمخانی خاطرنشان کرد: امروز بیش از گذشته موفقیت و درستی سیاست‌های ایران در کنترل و مقابله با اهداف استکبار برای ملت‌های جهان اسلام مشخص شده است و تلاش ایران برای ایجاد امنیت در جهان اسلام نیز واقعی، تاثیرگذار و فارغ از گرایش‌های مذهبی است.

انتهای پیام

کد N648348

وبگردی