آفتاب
حجت الاسلام ارزانی:

حماسه نهم دی روز اتحاد مردم و ولایت فقیه در مقابل فتنه گران بود

حماسه نهم دی روز اتحاد مردم و ولایت فقیه در مقابل فتنه گران بود

اصفهان- رئیس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: حماسه نهم دی روز بصیرت و اتحاد مردم و ولایت فقیه در مقابل فتنه گران داخلی و خارجی بود.

حجت الاسلام امیر ارزانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حماسه نهم دی یادآور دفاع مردم از مکتب اهل بیت(ع) و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: در این روز ملت ولایت‌مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی برائت خود را از سران فتنه و سردمداران استکبار اعلام و با مقام معظم رهبری بیعت دوباره بستند.

رئیس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: ۹ دی روزی است که همه مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی نشان دادند که به این جمله حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد» ایمان و اعتقاد قلبی دارند و به آن جامه عمل می پوشانند.

وی با بیان اینکه نهم دی‌ در تاریخ سیاسی ما به عنوان روز بصیرت و حماسه ملی معروف است، گفت: باید ۹ دی را یک وسیله برای سنجش افراد قرار دهیم و ببینیم که چقدر نسبت به شعارهایی که می‌دهند، وفادارند.

رئیس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: ما باید مواظبت کنیم که با بصیرت، جامعه و آحاد مردم رفتارشان از مسیر اصلی انقلاب منحرف نشوند.

وی بیان داشت: حماسه بی نظیر نهم دی روز جاودانگی اتحاد مردم و رهبری، روز نمایش غیرت ایرانیان در دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه، روز بصیرت و هوشیاری مردم در دفاع از آرمان‌های امام، انقلاب، شهیدان و روز رسوایی فتنه گران بود.

حجت الاسلام ارزانی با اشاره به همکاری جریان‌های معاند نظام در داخل و خارج از کشور در برافروختن آتش فتنه در کشور، اظهار داشت: هدف اصلی معاندان براندازی نظام ولایی و اسلامی بوده است ولی همان گونه که فتنه سال ۸۸ با اتحاد مردم و رهبری به شکست انجامید، با عنایت خداوند متعال و با درایت و صلابت رهبری معظم انقلاب و بصیرت و وظیفه‌شناسی مردم، توطئه ها و فتنه های پس از این نیز محکوم به شکست است.

وی اضافه کرد: به علت اهمیت موضوع مبلغان تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی در مراکز فرهنگی، دانشگاه ها، مدارس، ادارات دولتی برای اقشار مختلف مردم به تبیین روز ۹ دی و اهمیت تبعیت از ولایت فقیه در قالب نشست های علمی، همایش، کارگاه های آموزشی، به ایراد سخنرانی پرداختند.

کد N648123

وبگردی