آفتاب

دستور نتانیاهو برای استقرار بیشتر نظامیان صهیونیستی در قدس

دستور نتانیاهو برای استقرار بیشتر نظامیان صهیونیستی در قدس

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور استقرار 400 نفر دیگر از عناصر پلیس این رژیم در شهر اشغالی قدس به بهانه کنترل امنیت آن را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری صهیونیستی "واللا"، بنیامین نتانیاهو در جلسه بعد از ظهر روز یکشنبه هیات دولت دستور استقرار 400 عنصر دیگر پلیس این رژیم در خیابان‌های قدس به همراه پیشرفته‌ترین تجهیزات ویژه سرکوب تظاهرات‌ها را صادر کرد.

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این تصمیم در راستای افزایش سرکوب تظاهرات‌های فلسطینیان در قدس اشغالی و مقابله با هر گونه تحرکات اعتراضی در این شهر اتخاذ شده است.

شهر اشغالی قدس طی ماه‌های اخیر شاهد عملیات‌ متعدد ضد صهیونیستی و مقاومتی در اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی و مسجد الاقصی است.

زخمی شدن چندین شهروند فلسطینی در درگیری‌های قدس اشغالی

در جریان درگیری‌های جوانان فلسطینی با نظامیان رژیم اشغالگر قدس در محله طور واقع در شرق قدس اشغالی چندین فلسطینی زخمی شدند.

گشتی‌های ارتش صهیونیستی به خیابان خله در محله طور حمله کردند که به دنبال آن درگیری‌های شدیدی میان آنها و جوانان فلسطینی درگرفت.

سربازان ارتش صهیونیستی در جریان این درگیری‌ها از گلوله‌های مشقی و بمب‌های صوتی و گازی علیه جوانان فلسطینی استفاده کردند و فلسطینی‌ها هم با سنگ و کوکتل مولوتف به آنها پاسخ دادند.

قبل از این درگیری‌ها نیز، نظامیان صهیونیستی سه فلسطینی را به اتهام تلاش برای زخمی کردن شهرک نشینان صهیونیست از این محله بازداشت کرده بودند.

در همین راستا، درگیری‌های مشابهی نیز در محله راس العامود در گرفت و جوانان فلسطینی اقدام به پرتاب مواد آتش زا به سمت نظامیان صهیونیستی کردند.

علاوه بر این، گروهی از نظامیان صهیونیستی نیز به محله واد الجوز در شهر اشغالی قدس حمله کردند، اما خبری از زخمی شدن فلسطینیان یا بازداشت آنها منتشر نشده است.

انفجار در نزدیکی گشتی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی

در اثر انفجار بمب کار گذاشته شده در نزدیکی دیوار حائل در محله "غفیون جدید" در نزدیکی قدس اشغالی، صدای مهیبی در این منطقه شنیده شد.

به هنگام عبور یک گشتی ارتش صهیونیستی از این منطقه صدای انفجار مهیبی شنیده شد و خسارت‌های زیادی به یکی از دروازه‌های دیوار حائل وارد آمد.

این پایگاه عبری زبان خاطرنشان کرد که به نظر می‌رسد این انفجار ناشی از منفجر شدن بمب قوی است که در این منطقه کار گذاشته شده بود.

به دنبال این حادثه شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات خود برای پیدا کردن عاملان این انفجار را آغاز نمودند.

انتهای پیام

کد N647992

وبگردی