آفتاب

دستگیری دستیار وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به اتهام فساد مالی

دستگیری دستیار وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به اتهام فساد مالی

یک دستیار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به اتهام فساد مالی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری شینهوا، گفته می‌شود که فرد دستگیر شده از دستیاران ارشد آویگدور لیبرمن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی بوده که هویت وی تاکنون اعلام نشده است.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این فرد به اتهام اعطای غیرقانونی منابع مالی به نهادها و افراد در ازای منافع شخصی و دریافت رشوه دستگیر شده و مورد بازجویی قرار گرفته است.

دستگیری این دستیار ارشد وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در حالی صورت گرفت که در روزهای گذشته نیز بیش از 30 تن از مقام‌های این رژیم دستگیر شدند.

پلیس رژیم صهیونیستی بر این باور است که افراد دستگیر شده از نفوذ سیاسی خود برای اختصاص منابع مالی به نهادها و افراد سوءاستفاده کرده‌اند تا اهداف پولشویی و منافع شخصی خود را تامین کنند.

براساس گزارش رسانه‌های محلی رژیم صهیونیستی انتظار می‌رود در روزهای آینده تعدادی از مقام‌های رژیم صهیونیستی به اتهام دست داشتن در این فساد دستگیر شوند.

لیبرمن ضمن ابراز ناخرسندی از وضعیت کنونی گفته که اقدامات اخیر در زمانی صورت می‌گیرد که قرار است به زودی انتخابات پارلمانی برگزار شود و این نشان‌دهنده توطئه‌ای علیه حزب وی است.

انتهای پیام

کد N647811

وبگردی