آفتاب

پیام مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران به‌مناسبت 9 دی

پیام مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران به‌مناسبت 9 دی

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: حماسه 9 دی بار دیگر به جهانیان و به‌ویژه دشمنان همیشگی ایران اسلامی نشان داد که ملت با بصیرت ما همچون دژی استوار در برار نفاق و فتنه ایستاده‌اند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بشیر نازپرور در پیامی به مناسبت 9 دی گفت: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت‌مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرورآفرین دفاع مقدس و رشادت‌های جوانان این مرز و بوم در دفاع از انقلاب و اسلام و پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه‌هایی چون انرژی هسته‌ای از نمونه‌های بارز آن است.

وی ادامه داد: در این میان دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی همواره در تلاش بوده‌اند که مسیر پیشرفت و سرافرازی و شکوفایی ملت ایران را سد نمایند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در این راه ناکام مانده‌اند. فتنه‌ای که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اتفاق افتاد نیز یکی از ترفندهای دشمنان و معاندان نظام بود که با تدبیر رهبری و بصیرت و روشن بینی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در حماسه تاریخی و شکوهمند 9 دی نقش بر آب شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در ادامه این پیام گفت: حماسه 9 دی بار دیگر به جهانیان و به‌ویژه دشمنان همیشگی ایران اسلامی نشان داد که ملت با بصیرت ما همچون دژی استوار در برار نفاق و فتنه ایستاده اند.حماسه 9 دی نشان داد که ملت مسلمان ایران همیشه پیرو وصای امام راحلشان هستند که می فرمود: همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد. اینک در سالروز آن حماسه عظیم و به‌یادماندنی بار دیگر با حضور در صحنه پایبندی خود به آرمان‌های خمینی کبیر در زیر پرچم ولایت را اعلام می‌کنیم.

ور در پایان ضمن گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی که به درستی روز بصیرت نام نهاده شده است اعلام کرد که اداره کل پزشکی قانونی استان تهران همچون سایر آحاد ملت شریف ایران اسلامی با بصیرت در راستای اهداف انقلاب اسلامی حرکت خواهد نمود.

انتهای پیام

کد N647791

وبگردی