آفتاب

یک فعال دانشجویی: 9 دی نشان داد که هیچ کس در این کشور منکر حماسه حسینی نیست

یک فعال دانشجویی: 9 دی نشان داد که هیچ کس در این کشور منکر حماسه حسینی نیست

دبیر تشکل انتظار دانشگاه کرمانشاه گفت:9 دی نشان داد که هیچ کس در این کشور منکر حماسه حسینی نیست. عده‌ای که از شرایط اعتراضی کشور در آن دوران سوء‌استفاده کردند، توهین‌هایی انجام دادند که پاسخ به آن توهین ها به حماسه 9 دی تبدیل شد.

میثم ایمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در رابطه 9 دی که حماسه‌ای از طرف مردم بود، باید با دید موشکافانه‌تری به آن نگاه کرد. باید دانست شرایط قبل آن چه بود و دقیقا آن راهپیمایی عظیم بر سر چه موضوعی برپا شده بود.

وی ادامه داد:‌ باید دانست که در اعتراضات هر دو جناح سیاسی کشور مقصر و درگیر بودند. درست در همان موقعیت عده‌ای خارج از دو جناح سیاسی کشور ضد امنیت ملی و آسایش مردم و اعتقادات آن‌ها دست به حرکاتی می‌زدند که مردم به آن‌ها با حضور در حماسه 9 دی پاسخ دادند. اهل بیت (ع) برای همه مردم و همه جناح های سیاسی مهم هستند و توهین به آن‌ها را هیچ کس برنمی‌تابد. مطمئنا همه شرکت‌کنندگان راهپیمایی 9 دی در اعتراض به توهین به امام حسین (ع) و رهبران انقلاب آمده بودند.

این فعال دانشجویی همچنین افزود: اما از آن زمان تا به حال عده‌ای بر این موج سوار شده و از آن، آشوبی علیه جناح مخالف خود ساخته‌اند. آن عده حیات خود را در دامن زدن به این آشوب‌ها می بینند. رکن اصلی نظام مردم هستند و انقلابی که به دست آمده توسط مردم بوده است. همیشه تمام حماسه ها به رهبری امام خمینی(ره) یا مقام معظم رهبری تنها توسط مردم ایجاد می‌شود.

دبیر تشکل انتظار دانشگاه کرمانشاه گفت:‌ چه قبل از انقلاب چه بعد از آن در جنگ و انتخابات مردم مستقیما حماسه آفرینی کردند. مسئولین باید با برنامه های خاص حمایتی خود قدردان این پشتوانه عظیم نظام یعنی ملت ایران باشند. مردم حماسه‌های سیاسی می‌آفرینند و انتظار دارند که مسئولین شرایط معشیتی و اقتصادی خوبی برایشان فراهم کنند. با توجه به تحریم‌های همیشگی علیه ایران بهترین راه حل همان اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری است.اگر مسئولین بتوانند این شرایط اقتصادی را درست کنند می توانند ملت را به عنوان پشتیبان های اصلی نظام حفظ کنند.

انتهای پیام

کد N647771

وبگردی