آفتاب
لیبرمن:

پروسه قضایی علیه ما با هدف شکست در انتخابات طراحی شده است

پروسه قضایی علیه ما با هدف شکست در انتخابات طراحی شده است

رهبر حزب «اسرائیل بیت نو» اعلام کرد اتهامات فساد مالی علیه اعضای این حزب با هدف متاثر کردن آن در انتخابات کنیست مطرح می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم پست، «آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و رهبر حزب راستگرای افراطی «اسرائیل بیت نو» گفت در پشت پرده به جریان افتادن پرونده فساد مالی علیه مقامات و اعضای حزب وی، اهداف سیاسی قرار دارد.

وی با اشاره به باقی ماندن تنها چند هفته به برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی در اراضی اشغالی مدعی شد هدف از این پروسه قضایی کاستن از میزان آرای حزب مذکور در انتخابات کنیست است. وی این سخنان را پیش از آغاز نشست هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی در بیت المقدس بیان کرد.

لیبرمن امروز همچنین با «لیندسی گراهام» سناتور ایالت کارولینای جنوبی دیدار و گفتگو کرد. وی در این دیدار از تلاش های گراهام برای اعمال تحریم های اقتصادی و سیاسی علیه کشورها و گروه های مخالف رژیم صهیونیستی از جمله حماس و جهاد اسلامی قدردانی کرد.

سناتور آمریکایی نیز با اشاره به حمایت کشورش از جنایات رژیم صهیونیستی به این مقام اسرائیلی اطمینان داد واشنگتن به حمایت های خود از این رژیم به ویژه به دلیل وجود تهدیدهای منطقه ای ادامه خواهد داد.

کد N647541

وبگردی