آفتاب

برخورد جناحی، بازی در زمین دشمن

برخورد جناحی، بازی در زمین دشمن

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با انتقاد از برخی برخوردهای جناحی تنگ نظرانه که به بهانه نقد اقدامات اقتصادی مطرح می شود، گفت: این گونه رفتارها بازی ناآگاهانه در زمین دشمن است.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، آقای شمخانی درجلسه کارشناسان اقتصادی این شورا افزود : گفت: تدابیر و تصمیمات ویژه دولت که باهدف مدیریت اقتصاد و تضعیف آثار تحریم های غیرقانونی و ظالمانه اتخاذ می شود باید مورد حمایت ملی و پشتیبانی مجموعه قوا و نهادهای کشور قرار گیرد.


وی با اشاره به برنامه ریزی و تلاش مستمر نظام سلطه برای متشنج کردن فضای اقتصادی و ایجاد شرایط متعارض در کشور افزود:‌ درحالی که دولت با اتخاذ تمهیدات اقتصادی هوشمندانه ضمن ایجاد ثبات و آرامش در فضای کسب و کار و فراهم کردن زمینه های رونق اقتصادی ، پشتوانه های محکمی برای مقابله با تحریم های ظالمانه به وجود آورده است نباید با طرح موضوعات کم ارزش و بعضاً غیرواقعی اقتدار و ابتکار دولت تضعیف شود.


دبیر شورای عالی امنیت ملی  افزود: توجه مجموعه دلسوزان نظام به شرایط خاص کشور و اولویت های اقتصادی پیش رو ، ضرورتی است که نداشتن توجه کافی به آن، تبعات امنیتی و اجتماعی غیر قابل جبرانی را متوجه کشور خواهد کرد.


شمخانی با غیر قابل قبول عنوان کردن برخی اقدامات رسانه های برخوردار از بودجه عمومی کشور که بدون توجه به اخلاق حرفه ای با گزیده گویی هدفمند و شایعه پراکنی ، وحدت ملی را دچار خدشه و آسیب می کنند ، افزود: انسجام ، اتفاق نظر و هماهنگی کم نظیر در مجموعه قوای کشور ، فرصت ارزنده ای برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی ایجاد کرده که لازم است فارغ از حاشیه های کم اهمیت ، مجموعه توان کشور برای بهره گیری از شرایط ایجاد شده بسیج شود.
کد N647304

وبگردی