آفتاب
سردار رجبی:

فتنه 88 برای ایجاد تفرقه و نفاق در میان ملت ایران ایجاد شد

فتنه 88 برای ایجاد تفرقه و نفاق در میان ملت ایران ایجاد شد

سنندج- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: فتنه 88 برای ایجاد تفرقه و نفاق در میان ملت ایران ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین رجبی امروز یکشنبه در همایش هفته ثبت احوال و رونمایی از سند هویتی شهید امان اللهی در سنندج با اشاره به اینکه توطئه و فتنه سال 88 به منظور اصلاحات و تغییرات نبود بلکه برای براندازی  نظام و ایجاد تفرقه و نفاق این فتنه ایجاد شد، گفت:اگر فتنه  88 برآیند توطئه های دشمنان بود، حماسه نهم دی قویترین پاسخ و مقابله با این توطئه ها بود.

وی با بیان اینکه 9 دی به نقطه عطفی در تاریخ تبدیل شد و ملت ما نشان دادند که در تمامی عرصه ها و میدان ها تعیین کننده هستند، عنوان کرد: درهشت سال جنگ تحمیلی رژیم بعثی آغازگر و ملت ما تمام کننده بود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: رژیم بعثی عراق در این جنگ علاوه بر امکانات خود از کشورهای دیگر نیز کمک می گرفت اما ملت ما دست خالی و با توکل بر خدا و روحیه جهادی و عاشورایی پیروز میدان شدند.

سردار رجبی با بیان اینکه هم اکنون به برکت رشادت ها و از خودگذشتگی های ملت ایران در عرصه های مختلف و خون های ریخته شده شهدا ایران اسلامی از امنیت کامل برخوردار است، گفت: هر چیزی بهایی دارد و بهای خون شهدا امنیت پایداری است که امروز شاهد آن هستیم.

سردار رجبی افزود: کردستان یکی از مناطقی است که همواره مورد تهاجم جدی دشمن قرار گرفته است و استکبار از موضوع پیروزی انقلاب در این منطقه راضی نبود چرا که با ایجاد حاکمیت دینی موازنه قدرت آنان به هم ریخت.

وی عنوان کرد: توطئه هایی که بر علیه این منطقه صورت گرفت با هدف تجزیه طلبی و جداسازی بود و خسارت های مالی، جانی و عقب ماندگی های زیادی را برای این استان و منطقه به وجود آورد.

وی اظهارداشت: امروز این استان مورد توجه دولت قرار دارد و عقب ماندگی های ناشی از توظئه های دشمن در این استان تا حدی جبران شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن هیچگاه دست از توطئه بر علیه منطقه و کشور برنداشته  چون در جنگ تحمیلی، اقتصادی، فرهنگی و غیره به نتیجه نرسید سران فتنه 88 را ترتیب داد  که در آن هم با هوشیاری ملت ناکام ماند.

سردار رجبی افزود: هم اکنون ایران اسلامی در اقتدار کامل قرار دارد و امروز قدرت و توامندی خود را  در مذاکرات هسته ای نشان داده دو به تنهایی  با چندین کشور قدرتمند وارد مذاکره شده است.

 

کد N647150

وبگردی