آفتاب

آسیب‌دیدگی ژیمناست مشهدی از ناحیه گردن و نخاع

آسیب‌دیدگی ژیمناست مشهدی از ناحیه گردن و نخاع

رئیس هیات ژیمناستیک خراسان رضوی از آسیب‌دیدگی نخاعی ورزشکار خراسانی خبر داد.

حسین معماریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، در این خصوص اظهار کرد: اشکان رحمانی ژیمناست جوان استان که اخیرا به تیم ملی دعوت شده بود و دو هفته پیش در اردوی تیم ملی حضور داشت روز گذشته در حین تمرینات دچار آسیب‌دیدگی شد.

وی ادامه داد: رحمانی در حالی که در سالن ژیمناستیک مجموعه ورزشی سجاد با حضور مربی خود در حال انجام حرکات زمینی بود متاسفانه در حین زدن حرکت پشتک شیرجه نتوانست تعادل خود را حفظ کند و با تردیدی که در حرکت خود داشت، با سر و گردن روی زمین فرود آمده است.

معماریان تصریح کرد: این ورزشکار20 ساله از ناحیه مهره پنجم گردنی و نیز نخاع دچار آسیب شده که بلافاصله با حضور اورژانس به بیمارستان امداد منتقل می‌شود و با رایزنی‌های صورت گرفته عمل وی تسریع شده و در حال حاضر در اتاق عمل به سرمی‌برد.

رئیس هیات ژیمناستیک خراسان رضوی همچنین عنوان کرد: بروز حادثه و سانحه در ورزش پیش می‌آید و مجموعه سجاد یکی از بهترین سالن‌های ژیمناستیک بوده و از وسایل استانداردی برخوردار است اما این سانحه بر روی وسایل نبوده و روی حرکات زمینی و یک لحظه اشتباه رخ داده است.

وی یادآور شد: هیات ژیمناستیک استان اعلام آمادگی و همکاری کرده است و از لحظه بروز این حادثه در کنار این ورزشکار حاضر شده‌ایم.

معماریان در خصوص وضعیت جسمانی این ژیمناست نیز گفت: رحمانی روز گذشته قادر به صحبت بوده است و دست‌های خود را نیز می‌توانست حرکت دهد که امیدواریم با عمل جراحی امروز بتواند سلامتی کامل خود را باز یابد.

انتهای پیام

کد N646531

وبگردی