آفتاب
موسویان:

«قطب‌نما» فتنه‌های ۲۵ سال اخیر انقلاب را بررسی می‌کند

«قطب‌نما» فتنه‌های ۲۵ سال اخیر انقلاب را بررسی می‌کند

مشهد- دبیر ستاد مردمی حماسه ۹دی خراسان رضوی گفت: مجموعه جزوات تخصصی «قطب نما» به مناسبت حماسه نه دی، با هدف بررسی فتنه های ۲۵ سال اخیر انقلاب توسط این مجموعه تولید شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید وحید موسویان در تشریح برنامه‌های این ستاد به مناسبت حماسه "۹دی" اظهار داشت: این ستاد به همت تشکل‌های مردمی و در راستای دفاع از ارزش‌ها، بیعت با ولایت و همچنین بزرگداشت حماسه ‌۹دی برای چهارمین سال و به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: هدف از تشکیل این ستاد ترویج ارزش‌های انقلاب، تبیین ابعاد حماسه "۹دی" و تقویت حرکت‌های مردمی و حضور فعال تشکل‌های فرهنگی در این موضوع بوده است.

دبیر ستاد مردمی حماسه ۹دی خراسان رضوی افزود: امسال یوم‌الله "۹دی" همزمان با ایام ماه ربیع‌الاول است، لذا این روزها را با عناوین مختلف نام‌گذرای کرده‌ایم و برنامه‌های محوری را بر اساس این روزها تنظیم کرده‌ایم.

وی افزود: همچنین در این ایام سالروز حماسه ۱۰ دی در دوران مبارزات انقلاب را داریم که باید مد نظر قرار گیرد. شعار امسال ما "۹دی، ۹ربیع، روز بیعت با ولی" انتخاب شده و فعالیت‌های ستاد نیز تحت این عنوان در استان فعال می‌شود.

موسویان ادامه داد: برای پشتیبانی از فعالیت‌ها و توزیع مجازی محصولات سایت بیعت به آدرس (beyaat.ir) را راه‌اندازی کرده‌ایم که یکی از بخش‌های مهم آن مربوط به محتواهای نرم‌افزاری است، در این سایت ابعاد فتنه و همچنین روش مهار آن تبیین و محصولات متعددی متناسب با این فضا بارگذاری شده است.

دبیر ستاد مردمی حماسه ۹دی خراسان رضوی اضافه کرد: در سایت طرح‌های گرافیکی متعدد قابل چاپ و بیش از ۸۰ کلیپ از سخنان رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است، محصولات متنوعی مانند اینفوگرافی‌ها، نرم‌افزار‌ها، کلیپ‌ها و محتواهای دیجیتال بر روی آن  قرار گرفته که قابل استفاده برای عموم مردم است.

وی تصریح کرد: نشریه‌ای در ۳۲ صفحه و با موضوع فتنه و بصیرت با عنوان "پات سبز" تولید شده که در بین تشکل‌های فرهنگی توریع می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت این نشریه به ستاد جبهه مراجعه کنند.

موسویان گفت: جزوات تخصصی متنوع دیگری نیز در این موضوعات تولید شده که آنها نیز آماده توزیع است. در برخی از این جزوات تدابیر و توصیه های مقام معظم رهبری در برخورد با فتنه‌های ۲۵ سال اخیر مانند دادگاه میکونوس، اتفاقات کوی دانشگاه، جریانات آقای منتظری و لوایح دوقلو جمع‌آوری شده که با عناوینی همچون "قطب‌نما" آماده توزیع است، همچنین محتوای مرتبط با این جزوات در سایت بیعت قرار گرفته است.

وی افزود: در جزوه دیگری که تحت عنوان "بنیان های ویرانگر" آماده شده که به نقش موسسات غربی در فتنه ۸۸ پرداخته شده، در کنار این اقدامات بسته‌های فرهنگی تخصصی دیگری نیز تولید شده که در اختیار فعالین و نخبگان فرهنگی قرار می‌گیرد. محصولات ویژه ای برای شهرستان‌ها از جمله نیشابور، سبزوار، گناباد، تربت حیدریه، کاشمر، فریمان و قوچان داریم و در این شهرستان‌ها ستاد نیز ایجاد کرده‌ایم.

موسویان خاطرنشان کرد: یکسری محصولات و تبلیغات شهری در قالب رول‌آپ، بیلبورد و تبیلغات بر روی پل اکران می‌شود. بخشی از پوسترهای نهضت‌های پوسترهای انقلاب نیز آماده اکران است و دوره‌های نمایشگاهی نیز آماده کرده‌ایم که باید به صورت عمومی در اختیار گروه‌ها قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به سایر فعالیت‌های این ستادهای مردمی در سطح استان گفت: از برنامه‌ها و تولیدات مردمی حمایت می‌کنیم و پشتیبانی لازم را انجام می‌دهیم و برای شبکه‌های اجتماعی نیز طراحی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

کد N646351

وبگردی