آفتاب
طاهری:

تمام نگاه‌مان را به توانمندی‌های داخلی باید معطوف کنیم

تمام نگاه‌مان را به توانمندی‌های داخلی باید معطوف کنیم

یک عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: پیاده‌روی زائران جهان اسلام در اربعین، وحدت جهان اسلام حول محور اهل بیت (ع) را ثابت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدعلی طاهری در نطق میان دستور خود ضمن تبریک سالروز امامت ولی عصر (عج)، گفت: روز 9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق ملت با ولایت است، روزی که مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور کم‌نظیر خود در صحنه بساط فتنه آمریکایی صهیونیستی 88 را جمع کردند و مشت محکمی بر دهان این خائنان وطن‌فروش زدند.

وی افزود: فتنه‌ای که دشمنان را امیدوار و قلوب مردم متدین و شهیدپرور ایران سرفراز را جریحه‌دار کرد، فتنه‌ای است که دشمنان را به تحریم‌های مختلف علیه مردم تشویق کرد و خسارات فراوانی را به نظام و مردم وارد کرد.

نماینده مردم گرگان در مجلس خاطرنشان کرد: عجیب اینجاست که برخی امروز تحریم‌ها را نتیجه مقاومت مردم در برابر زیاده‌خواهی‌های زورگویان عالم معرفی می‌کنند و خیانت بزرگ فتنه‌گران را کاملا نادیده می‌گیرند، فتنه ای که یک کودتای تمام عیار علیه ماهیت اسلامی مردمی نظام بود.

طاهری با اشاره به طرح برخی مباحث از سوی برخی افراد درباره رفع حصر گفت: این حکم آسان‌ترین مجازات را برای آنان در نظر گرفته‌اند و بهتر است آقایان کاری نکنند که خواسته اکثریت قاطع مردم شریف ایران در حق آنان یعنی حکم محاربه با نظام اسلامی برای آنان صادر و به اشد مجازات برسند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به پشت سر گذاشتن اربعین حسینی اظهار کرد: پیاده‌روی زائران جهان اسلام در اربعین امسال بیش از گذشته وحدت جهان اسلام حول محور اهل بیت (ع) را ثابت کرد.

وی همچنین اظهار کرد: مقام معظم رهبری راهکار برون رفت از مشکلات امروز اقتصادی را اقتصاد مقاومتی تعیین کردند اما چرا دولت در این خصوص اقدام عملی مناسبی نداشته است لذا باید تمام نگاه‌مان را به توانمندی‌های داخل معطوف کنیم و هیچ امیدی به دیگران نداشته باشیم.

نماینده مردم گرگان در مجلس در پایان ضمن تشکر از دولت برای سفر به گلستان، اظهار کرد: ضروری است که در اسرع وقت تعداد 120 پروژه‌ای که در این سفر به آن اشاره شد با جزئیات مطرح شود و بگویند تاکنون چه اقدام عملیاتی برای انجام این پروژه‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام

کد N646306

وبگردی