آفتاب
جراره عنوان کرد:

تحریم های فعلی حاصل چراغ سبز فتنه گران به بیگانگان است

تحریم های فعلی حاصل چراغ سبز فتنه گران به بیگانگان است

بندرعباس - عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: تحریم های فعلی حاصل چراغ سبز فتنه گران به بیگانگان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم جراره شنبه شب در جمع تشکل های دانشجویی استان ضمن گرامیداشت یوم ا... نهم دیماه، حضور تاریخی مردم در راستای  لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب را حرکتی ارزشمند و فراموش نشدنی دانست و آن را موهبتی الهی برای نظام اسلامی و ضربه ای مهلک بر پیکره دشمنان و نوکران داخلی آنها دانست.

جراره گفت: متاستفانه فتنه ۸۸ بیشتر از زاویه سیاسی مورد توجه قرار گرفت و در این پنج ساله کمتر از جنبه های دیگر به این موضوع پرداخته شده است و این در حالی است که  یکی از جنبه های مهم فتنه ۸۸ ، تاثیر آن بر اقتصاد کشور و همچنین افزایش تحریم ها به بهانه حقوق بشر و کند شدن پیشرفت اقتصادی کشور است.

وی در مورد تاثیر فتنه ۸۸ بر اقتصاد کشور اظهار داشت: اگر از خسارت ۷۰ میلیارد تومانی که در اغتشاشات به شهرداری ها، بانک ها و... وارد شد بگذریم ، به هیچ وجه از تحریم های ظالمانه که باعث کند شدن بیش از حد سیستم اقتصادی و فشار به مردم شریف کشور شد نمی توان گذشت.

نماینده مردم بندرعباس،قشم،حاجی آباد،بندرخمیر و ابوموسی خاطرنشان کرد: برخی از حامیان فتنه، افزایش تحریم ها را ناشی از افراطی گری دولت گذشته و حمله به رژیم صهیونیستی و نفی هلوکاست اعلام می کنند، اما به راحتی می توان از رفتار دیپلماتیک کشورهای خارجی و همچنین قطعنامه سازمان ملل و تحریم ها بعد از سال ۸۸ فهمید که اغتشاشات و رفتار غیر قانونی سران فتنه و حامیان آنها دلیل اصلی تحریم ها بوده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در رابطه با تغییر رویکرد و گسترش گستاخی های آمریکا و متحدانش بعد از فتنه ۸۸ گفت:روش آمریکا و دولت های مستکبر نیز با کلید خوردن  فتنه ۸۸ عوض شد، سیاست آمریکایی ها قبل از انتخابات ریاست جمهوری در مورد ایران مذاکره بود و این سیاست تا مرحله نهایی پذیرش ایران هسته‌ای پیش رفته بود، اما با وقوع فتنه ۸۸، آنها موضوع تغییر حاکمیت در ایران را در راس اهداف خود قرار دادند و موضوع هسته‌ای تنها بهانه‌ای برای اعمال تحریم در جهت تقویت فتنه‌گران داخلی در جهت تغییر حاکمیت ایران بود.

وی به منظور اثبات گوشه ای از تلاش دشمنان این ملت در جهت براندازی جمهوری اسلامی ایران از طریق جنگ نرم، به سم پاشی رسانه های غربی در جریان فتنه ۸۸ اشاره و گفت: در همان ایام یکی رسانه های غربی در سرمقاله خود گستاخی را به جایی می رساند که رسما اعلام می کند تحریم به تنهایی برای ایران کافی نیست. ما باید دیپلماسی عمومی را به نقض حقوق‌بشر در ایران متمرکز کنیم. جمهوری اسلامی به دلیل وجود اپوزیسیون داخلی دچار نقاط ضعف شده و باید بر این نقطه فشار وارد کرد،آیا این حاصل خوش خدمتی فتنه گران به دشمنان نظام و ملت نیست؟

جراره فتنه را خط قرمز نظام دانست وگفت :روشنگری و بصیرت افزایی از وظایف مهم نخبگان و خواص جامعه در این زمینه است و همه را به تبعیت از مقام معظم رهبری در همه امور فرا خواند و از دستگاههای مسئول و فعالان فرهنگی درخواست نمود تا برپایی نشست های منطقی و به دور از سیاست زدگی وافراط و تفریط ، به کالبد شناسی این حادثه مهم بپردازند، تا با این روشنگری فضا برای فعالیت مجدد فتنه گران و دشمنان این مرز و بوم مهیا نشود.

کد N646237

وبگردی