آفتاب

دیلی میرور:داعش به دنبال کشتن نیروهای گارد سلطنتی انگلیس است

دیلی میرور:داعش به دنبال کشتن نیروهای گارد سلطنتی انگلیس است

روزنامه دیلی میرور در گزارشی نوشت، گارد سلطنتی انگلیس که مسئولیت حفاظت از خاندان سلطنتی را به عهده دارد، نسبت به نقشه‌های گروه تروریستی داعش علیه این نیروها هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یکی از منابع ارشد در دولت انگلیس گفت: اطلاعات جمع‌آوری شده از چت‌های اینترنتی به صورت جدی مورد بررسی قرار گرفته‌اند. داعش می‌داند که حمله به یکی از اعضای خاندان سلطنتی کار بسیار دشواری است اما حمله به یکی از گاردهای ملکه هدفی بزرگ برای آنها محسوب می‌شود.

این منبع افزود: در حال حاضر اقدامات لازم صورت گرفته و این تهدید آنقدر جدی و شدید است که برخی گاردهای ملکه انگلیس موقعیت‌های خود را تغییر داده‌اند.

یک منبع در وزارت دفاع انگلیس به روزنامه دیلی میرور گفت: امنیت خاندان سلطنتی همیشه از بیشترین اهمیت ممکن برخوردار بوده و هست.

این توطئه تروریستی داعش یک سال پس از این مطرح شد که "لی ریگبی"، یکی از سربازان ارتش انگلیس 22 مه سال 2013 میلادی توسط مایکل آدبوواله و مایکل آدبولاجو در خیابانی واقع در جنوب شرق لندن کشته شد. این دو مهاجم به حداقل 45 سالو حداکثر حبس ابد محکوم شده‌اند.

انتهای پیام

کد N646054

وبگردی