آفتاب

قدردانی آیت الله جوادی آملی از سردار سلیمانی:خداوند به هر کسی توفیق یاری اسلام نمی‌دهد

قدردانی آیت الله جوادی آملی از سردار سلیمانی:خداوند به هر کسی توفیق یاری اسلام نمی‌دهد

ایسنا نوشت:

آیت‌الله جوادی‌آملی، در دیدار فرماندهان ناجا شرکت کننده در اولین روز از هشتمین دوره بصیرت با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم (ص) که در آب‌های خلیج فارس در حال انجام است، افزود: رزمایشی که به نام پیامبر اعظم (ص) در دست اقدام است و شاهد قیام نیروهای مسلح نظامی هستیم بسیار پر ارزش و امید بخش است و خدا را قسم می‌دهیم تا همه را در عزتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاری کند.

وی از زحمات سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس قدردانی کرد و افزود: من با این عزیز دیدار داشته‌ام، خداوند به هر کسی توفیق نمی‌دهد و باید از او بخواهیم که به ما توفیق یاری دین اسلام را بدهد.

آیت‌الله جوادی‌آملی با بیان این‌که «خداوند ایده، طرح و نقشه بلند را دوست دارد» افزود: ان‌شاءالله سردار سلیمانی مشمول عنایت حضرت ولی عصر قرار بگیرد.

وی با بیان این‌که «وقتی می‌خواهیم بجنگیم با دشمنان هم مرز بجنگیم و این مقدم است» افزود: دشمن بیرونی مشخص است تکفیری، سلفی و داعشی، آن‌ها مشخص هستند اما آن چه که مشخص نیست که پیامبر(ص) نیز فرمودند دشمن درونی است.

آیت‌الله جوادی‌آملی اظهار کرد: در درون امت کسانی هستند که حیثیت اسلام را خدشه دار می‌کنند و غرور و منیت دارند و پیامبر (ص) فرمودند بدترین دشمن، دشمن درونی است و آن نفس اماره است.

 

23302

کد N645862

وبگردی