آفتاب
دادستان گرگان اعلام کرد

ارسال پرونده قتل چهارراه تابلو گرگان به دادگاه کیفری

ارسال پرونده قتل چهارراه تابلو گرگان به دادگاه کیفری

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: پرونده قتل چهارراه تابلو گرگان (خیابان ولیعصر) در کمتر از دو هفته رسیدگی و پس از صدور کیفرخواست برای متهم به دادگاه کیفری ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حقی در حاشیه نشست قضایی استان گلستان در این زمینه اظهار کرد: به عنوان مدعی العموم با ورود در این گونه پرونده ها که موضوع آن فراگیر است، نخواهم گذاشت جامعه دچار تشویش شود.

وی افزود: اقدام سریع و به موقع دادستانی می تواند بخشی از تاثری را که این قتل در جامعه ایجاد کرده، التیام بخشد.

18 آذر ماه گذشته یک زن جوان توسط شوهر سابقش در مقابل چشمان عابران در چهار راه تابلو گرگان و در مسیر اصلی شهر به قتل رسید که انتشار خبر آن بازتاب زیادی در این شهر و استان گلستان داشته است.

حجت الاسلام حقی پیش از این نیز گفته بود که وقوع حادثه فجیع در انظار عمومی و نیز نوع جرم که قتل است، آرامش جامعه را برهم زده و رسیدگی نیز باید به گونه ای باشد که روح آسیب دیده مردم آرام شود.

به گفته شاهدان عینی، در این حادثه فجیع، زن جوان پس از پیاده شدن از تاکسی توسط شخصی که از خودروی دیگری پیاده می شود تحت تعقیب قرار گرفته و در مدت زمان کوتاهی در لا به لای خودروهای داخل خیابان با اصابت چند ضربه چاقو به قتل رسید.

این زن که بلافاصله با کمک مردم و توسط مرکز فوریت های پزشکی 115 به بیمارستان پنجم آذر گرگان منتقل شد، به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

انتهای پیام

کد N645247

وبگردی