آفتاب
فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب ارتش:

رزمایش بزرگ محمد رسول الله بزرگترین رزمایش در خاورمیانه است

رزمایش بزرگ محمد رسول الله بزرگترین رزمایش در خاورمیانه است

فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمایش بزرگ محمد رسول الله بزرگترین رزمایش در سطح خاورمیانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان غربی "امیر حشمت الله ملکیان" در نشست خبری رزمایش بزرگ محمد رسول الله افزود: این رزمایش به دلیل بزرگی عملیات در جنوب شرق کشور از سوم دی ماه شروع شده است که به این رزمایش تجهیزات و سربازان منطقه شمالغرب اعزام شده است.

وی با بیان این‌که هیچ دانشگاهی بهتر از دانشگاه جنگ نیست اظهار کرد: بیشتر کارکنان ارتش جمهوری اسلامی در 8 سال دفاع مقدس حضور داشته و تجریبات این اشخاص به درجه داران و افسران جوان در این رزمایش انتقال داده شده است.

فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این‌که ارتقای سطح آمادگی رزمی یگان ار اهداف رزمایش محمد رسوال الله است افزود: در این رزمایش تمامی فاکتور های جنگ واقعی اعم از ویژگی، خصوصیات و وجود سلاح های جنگی واقعی وجود دارد تنها به جای دشمن با دشمن فرضی برخورد می شود.

امیر ملکیان با اشاره به این‌که در رزمایش محمد رسول الله سلاح های جدیدی که ساخت متخصصان داخلی است آزمایش می‌شود، اظهار کرد: هیچ ارتشی در جهان نیست که در ساخت سلاح های جنگی و نظامی تنها متکی به سایر کشورها نباشد، اما خوشبختانه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از تجهیزاتی استفاده می‌کند که تماما ساخت دست متخصصان داخلی می‌باشد.

وی با بیان این‌که اگر طالب صلحی آماده جنگ باش خاطرنشان کرد: برای این‌که در کشور صلح حاکم باشد و کسی جرات تعرض به کشور را نداشته باشد، باید نیروی های مسلح قوی آمادگی مقابله با دشمن را داشته باشند.

وی بر ضرورت آماده به کار نمودن سلاح ها و نیروها در مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن اشاره کرد و گفت: نیروی مسلح ، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران همانند فولاد آبدیده آماده هر گونه دفاع در راه ممکت و کشور هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: متاسفانه در حال حاضر در جهان مسئله ایران هراسی وجود دارد که یقینا با انجام رزمایش بزرگ محمد رسول الله در جهان تبلیغات سویی ایجاد می شود.

وی درادامه اظهار کرد: پیام رزمایش پیام دوستی است و با اجرای این رزمایش تنها می خواهیم به جهانیان نشان دهیم که کشور قدرتمند ایران توان مقابله با آمریکا دشمن بشریت را دارد و از منافع منطقه خاورمیانه دفاع می کند.

انتهای پیام

کد N644732

وبگردی