آفتاب
حضور مردم؛ پشتوانه‌ی همیشگی نظام

جوکار: باید به خواسته‌ها و مطالبات مردم احترام گذاشت

جوکار: باید به خواسته‌ها و مطالبات مردم احترام گذاشت

رئیس کمیته بسیج کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که برای حفظ حضور پررنگ مردم در تمامی صحنه‌ها منوط به توجه به خواسته‌ها و مطالبات آنها است.

محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایسنا، با بیان این که حضور پررنگ مردم در تمامی صحنه‌ها یک طرفه نیست گفت: مسئولان باید نسبت به تمامی حضور های مردم در صحنه‌های مختلف پاسخ مثبت داشته باشند.

وی توضیح داد: اگر امروز مردم با حضور در صحنه در جهت حفظ آرمان‌های انقلاب تلاش کرده و پشتیبان نظام هستند مسئولان نیز باید در دو موضع سیاست‌های داخلی و خارجی نیز برای نظرات مردم اهمیت قائل شده و خواسته و مطالبات آنها را مورد توجه قرار داده و به آن احترام بگذارند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به فرا رسیدن سالگرد 9 دی ماه گفت: قطعا 9 دی مراسمی برای سپاس از تمام ایثارگری ‌ها و زحمات مردم در مقابله با فتنه است. 9 دی حرکت عظیمی به نشان حضور مردم در تمامی صحنه‌ها است که بعد از آن مردم در راهپیمایی 22 بهمن نیز حضور خواهند داشت.

جوکار ادامه داد: قطعا در این ایام رسانه‌های بیگانه تبلیغات مسموم خود را خواهند داشت ولی مطمئنا مردم ما با حضور پررنگ در صحنه حرف آخر را زده و مشت محکم را بر دهان مخالفان انقلاب خواهند زد. طبیعتا این گونه حضور در صحنه‌های مختلف می‌تواند مقابل تهدیدات دشمنان که می‌خواهند به نوعی جلوی مسیر رشد و تعالی کشور را بگیرند قرار گیرد.

وی درادامه مردم ایران را مردمی فهیم و قدردان و قدرشناس توصیف کرد و گفت: مردم ایران هر جا که لازم باشد برای پشتیبانی از دستاوردهای انقلاب و آرمانهای حضرت امام حضور پیدا خواهند کرد که نشانه آن تشییع جنازه 8 تن از شهدای گمنام در شهر یزد بود که انصافا مردم این شهر با حضور گسترده و کم نظیرشان نشان دادند علیرغم تمامی مشکلات و ناملایمات پای آرمانهای انقلاب و رهبرشان ایستاده و آماده هر گونه جانفشانی هستند.

نماینده‌ی مردم یزد در مجلس گفت: تجدید میثاقی که مردم یزد با شهدای گمنام داشتند بی سابقه و زبانزد بود و این نشان داد هر روز که از انقلاب می‌گذرد حضور مردم پررنگ تر شده که طبیعتا این گونه حضورها ضرورت حرکت تداوم بخش انقلاب اسلامی به سمت جلوست.

وی ادامه داد: حضور مردم در تمامی صحنه‌ها ناشی از پیوند اتحاد دینی و باورها و ارزشهای انقلاب اسلامی است که مردم بر این اساس حماسه سازی و حماسه آفرینی کرده و کار را به جلو می‌برند.

جوکار تاکید کرد: در طول انقلاب اسلامی مردم ایران با مشاهده هرگونه انحراف و فتنه‌ای در صحنه حضور پیدا کرده و جلوتر از مسئولان حرکت کردند، ما باید قدردان زحمات آنها بخصوص نسل جوان باشیم. جوانانی که با آرمانهای انقلاب پیوند دارند البته خواسته ها و مطالباتی داشته که باید بتوانیم در بستر قانونی به آن مطالبات پاسخ مثبت بدهیم.

انتهای پیام

کد N644595

وبگردی