آفتاب

رهبر گروه "انصار الله" یمن: ماموریت اصلی ما تلاش برای موفقیت انقلاب است

رهبر گروه "انصار الله" یمن: ماموریت اصلی ما تلاش برای موفقیت انقلاب است

رهبر گروه «انصار الله» یمن ضمن تاکید بر اینکه کمیته‌های مردمی وابسته به شیعیان حوثی بازوی قدرتمند مردم یمن هستند، گفت: ماموریت اصلی ما تلاش برای موفقیت انقلاب و تحقق اهداف آن است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی محیط، عبدالملک حوثی، رهبر گروه شیعیان حوثی یمن (انصار الله) در سخنانی تاکید کرد: کمیته‌های مردمی وابسته به حوثی‌ها بازوی قدرتمند مردم یمن هستند و ماموریت اصلی آنها تلاش برای موفقیت انقلاب و تحقق اهداف آن و دفاع از کشور در برابر جنایتکارانی است که طرف‌های خارجی آنها را دستاویز خود برای هدف قرار دادن ستون‌های امنیت و ثبات کشور کرده‌اند.

وی گفت: این کمیته‌ها به تلاش خود برای تحقق امنیت و ثبات و حفظ جان مردم و املاک و دارایی‌های کشوری که متعلق به مردم یمن و نه فاسدان و جنایتکاران است، ادامه می‌دهند.

حوثی خاطرنشان کرد: مردم یمن بر ادامه انقلاب و مقابله با فساد برای حفظ اموال و ثروت مردم و اصلاح اقتصاد از طریق مقابله با جنایتکاران پافشاری می‌کنند؛ جنایتکارانی که بدترین جنایت‌ها را در حق مردم انجام داده و شهروندان، ارتش و امنیت را هدف قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: این مشارکت به خاطر سرنگونی استبداد سیاسی و نجات موسسات کشور از دست جنایتکاران است.

حوثی ضمن درخواست از کمیته‌های مردمی برای حفظ روحیه و اخلاق انقلابی در برخورد با مردم نسبت به کسانی که برای خدشه‌دار چهره انقلاب تلاش می‌کنند، هشدار داد.

انتهای پیام

کد N644154

وبگردی