آفتاب
حجت‌الاسلام مهاجریان:

مردم بابصیرت بار دیگر نقشه‌های شوم فتنه را نقش برآب می کنند

مردم بابصیرت بار دیگر نقشه‌های شوم فتنه را نقش برآب می کنند

طبس- امام جمعه طبس با بیان اینکه مردم شیطنت های وابستگان فتنه را فهمیده اند، گفت: مردم این شیطنت را می‌فهمند و در ۹ دی ماه امسال با حضور خود در صحنه بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب می کنند.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم مهاجریان در گفتگو با مهر اظهارکرد: لجاجت، غرور و خودمحوری سران فتنه سبب شده تا بعد از پنج سال از فتنه ۸۸ هنوز در خواب غفلت به سر برده و اظهار ندامت نکنند.

وی بیان کرد: سران فتنه هنوز امیدشان به دشمن است تا شاید روزی نجاتشان دهد که این آرزو را به گور خواهند برد.

حجت‌الاسلام مهاجریان با بیان اینکه قطعا فتنه سال ۸۸ یک حادثه اتفاقی و مقطعی نبود، افزود: بلکه این فتنه یک برنامه طراحی شده بود که از سالها قبل در داخل و خارج کشوربرای آن برنامه‌ریزی شده بود.

وی اظهارداشت: این فتنه با هدف اینکه شاید فرصتی برای واردن کردن ضربه ای به انقلاب اسلامی فراهم شود، طراحی شده بود.

حجت‌الاسلام مهاجریان افزود: طراحان این مسائل با توجه به تجربه انقلاب‌های مخملی این کارها را در شرایط و زمانی دارای کارایی بیشتری انجام می‌دهند که یکی از آن موارد انتخابات است.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری اهمیت زیادی دارد، گفت: فتنه گران برای اینکه بتوانند توطئه خود را به ثمر بنشانند از مهره های موجه در داخل کشور که سابقه انقلابی و همراهی انقلاب را داشته باشند، استفاده می‌کنند.

امام جمعه طبس ادامه داد: این افراد به دلیل مسائل نفسانی، خودمحوری، خودبرتربینی و غرور و تکبری که دارند با انقلاب و ولایت میانه خوبی نداشته که در فتنه ۸۸ دشمن از این تیپ افراد استفاده کرد و ما به آنها سران فتنه می‌گوییم.

حجت‌الاسلام مهاجریان گفت: فتنه گران انتخابات را زیر سوال بردند و ادعای تقلب کردند، همه ساز و کارهای قانونی انجام شد ولی تقلبی مشاهده نشد اما آنها به خاطر خودخواهی و خودمحوری حاضر به تسلیم نشدند.

وی افزود: در فتنه ۸۸ سران فتنه با فریب عده ای در روز عاشورا به خیابان آمدند و شعار علیه نظام و ولایت دادند و به عکس رهبری و امام خمینی(ره) جسارت کردند که نشان از حماقت آنها بود.

حجت‌الاسلام مهاجریان گفت: مردم تا این اتفاقات نیفتاده بود باور نداشتند که پشت این مسائل دشمن است و قصد براندازی نظام را دارد اما وقتی این اتفاقات افتاد به این باور رسیدند و ایمانشان نسبت به ارزشها و نظامشان راسخ‌تر شد.

امام جمعه طبس با بیان اینکه بصیرت‌افزایی رهبری در روشن کردن اذهان مردم  اهمیت زیادی داشت، اظهارکرد: مردم به صورت خودجوش در سراسر کشور خصوصا در تهران به صحنه آمدند و از نظام، ولایت و رهبری حمایت و بساط فتنه گران را جمع کردند.

حجت‌الاسلام مهاجریان تصریح کرد: مردم نباید این مسائل را فراموش کنند زیرا دشمنان از همان ابتدا آنها را تحریک کرده و همچنان درصدد آسیب رساندن به ایران هستند که البته این آرزو را به گور خواهند برد.

امام جمعه طبس با بیان اینکه از دو، سه ماه قبل برخی از وابستگان فتنه‌گر می‌خواهند فتنه را فتنه نشان نداده و چهره فتنه‌گران را مظلوم نشان دهند، یادآور شد: مردم این شیطنت را می‌فهمند و در ۹ دی ماه امسال در سراسر کشور با حضور خود در صحنه بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

کد N643834

وبگردی