آفتاب
مدیرمسئول روزنامه جام‌جم:

هرگاه تهدیدات علیه کشور بیشتر شود، مردم بیش از پیش به صحنه می‌آیند

هرگاه تهدیدات علیه کشور بیشتر شود، مردم بیش از پیش به صحنه می‌آیند

مدیر مسئول روزنامه جام‌جم گفت: مردم از مسئولین انتظار دارند تا همان‌طور که رهبری خواسته‌اند جدی‌ و عملی‌تر به مبارزه با فساد بپردازند. مردم برای مبارزه با فساد انقلاب کردند و برای آن همیشه در صحنه خواهند ماند.

بیژن مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: اصل مسأله حضور مردم در صحنه از زمان انقلاب تا به حال همیشه به عنوان یک اصل ثابت مطرح بوده است. در هر زمانی که مردم احساس کنند تهدیدات بیشتری نظام و کشورشان را تهدید می‌کند بیشتر از پیش به صحنه می‌آیند و به عنوان پشتیبان‌های اصلی نظام به دشمنان نشان می‌دهند که نمی‌گذارند تهدیداتشان عملی شود.

این فعال سیاسی همچنین گفت: راهکارهایی که می‌توان از آن برای حفظ همیشگی مردم در صحنه به عنوان پشتیبان استفاده کرد یکی صداقت مسئولین با مردم است. هر اندازه که آنها صادقانه‌تر با مردم برخورد کنند مردم بیشتر احساس حمایت‌گری می‌کنند. دوم این است که مردم دوست دارند نشانه‌های حضورشان را در عملکرد مسئولین ببینند.

وی خاطرنشان کرد: 9 دی تنها یکی از آن روزهایی بود که مردم برای نظام به خیابان‌های آمدند. باید اعتماد عمومی افزایش پیدا کند و مسئولین مردم را بیشتر در مسائل مربوط به حاکمیت قرار دهند.

مدیر مسئول روزنامه جام‌جم اظهار کرد: مردم از مسئولین انتظار دارند که جدی‌تر و قاطع‌تر به مبارزه با فساد بپردازند. اما این‌گونه نیست که اگر مسئولین کم‌کاری کردند مردم از کل نظام رویگردان شوند. اصلاً مردم برای مبارزه با فساد انقلاب کرده‌اند.

به گفته وی، مسئولین نیز باید حواسشان را جمع کنند و به فرمایشات رهبری گوش دهند و قدر مردم را بدانند و با فساد مبارزه کنند.

انتهای پیام

کد N643712

وبگردی