آفتاب
سالاری:

رئیس جمهور هفته آخر دی‌ به بوشهر سفر می‌کند

رئیس جمهور هفته آخر دی‌ به بوشهر سفر می‌کند

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: رئیس جمهور با همراهی هیئت دولت هفته آخر دی‌ماه به بوشهر سفر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر جمعه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در هفته پایانی ماه جاری هیئت دولت به استان بوشهر سفر خواهد کرد و برنامه ریزی مناسبی برای میزبانی استان از هیئت دولت صورت گرفته است.

وی با اشاره به آمادگی  استان بوشهر برای میزبانی کاروان تدبیر و امید، ادامه داد: به منظور توسعه استان، تصمیم‌گیری‌های مهمی در حوزه‌های مختلف با حضور رئیس جمهور در استان بوشهر صورت خواهد گرفت.

استاندار بوشهر با اشاره به آمادگی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برای تدوین طرح‌ها و برنامه‌های مختلف، گفت: از دیدگاه‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی، نخبگان و صاحب‌نظران استان بوشهر برای حضور دولت در استان بوشهر استفاده کرده‌ایم.

وی خواستار ارائه پیشنهادات و نظرات نخبگان، اندیشمندان و نمایندگان اقشار و اصناف استان بوشهر برای این سفر شد و بیان داشت: بسته‌های پیشنهادی برای ارائه در این سفر تدوین شده است.

سالاری تصریح کرد: در روزهای آینده نشست‌های هم‌اندیشی با اقشار مختلف مردم اعم از نخبگان و صاحب‌نظران استان بوشهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نشست‌ها برای شنیدن نظرات مردم و مسئولان در مناطق مختلف استان برگزار می شود، اضافه کرد: حضور دولت در استان بوشهر باعث توسعه شتابان استان بوشهر می‌شود و باید با برنامه ریزی مناسب بهره لازم را از این سفر ببریم.

کد N643557

وبگردی