آفتاب

کشف شبکه های جاسوسی ضربه مهلک حزب الله به صهیونیستها

کشف شبکه های جاسوسی ضربه مهلک حزب الله به صهیونیستها

مراکز مطالعاتی و پژوهشی رژیم صهیونیستی با اشاره به کشف شبکه های جاسوسی این رژیم از سوی حزب اللTه آن را ضربه ای مهلک به این رژیم دانسته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه رای الیوم، براساس پژوهش جدید مرکز پژوهشهای امنیت ملی رژیم صهیونیستی وابسته به دانشگاه تل آویو کشف و خنثی سازی شبکه های جاسوسی رژیم اسرائیل سبب افزایش روحیه و توان حزب الله می شود و این حزب را پیروز جلوه می دهد و شکست تلاشهای اطلاعاتی اسرائیل در جمع آوری اطلاعات از حزب الله را نشان می دهد.

بر اساس این پژوهش، لو رفتن جاسوسهای بزرگی که به نفع رژیم اسرائیل فعالیت می کردند چالش بزرگی برای اطلاعات اسرائیل در حال حاضر و آینده محسوب می شود و این دستگاههای جاسوسی نمی تواند عملیات نظامی برنامه ریزی شده از سوی حزب الله برای انتقام گیری از اسرائیل را کشف کند.

در این گزارش آمده است که اسرائیل برای رفع این معضل باید ائتلاف بین المللی برای دنبال کردن عملیات حزب الله در خارج ایجاد کند، زیرا با توجه به اینکه حزب الله از پذیرفتن مسئولیت عملیات خودداری می کند و جاسوسانی در داخل حزب الله وجود ندارد این موضوع کشف عملیات های حزب الله علیه اسرائیل را ناممکن می کنند.

کد N643454

وبگردی