آفتاب
آیت‌الله صفایی بوشهری:

روحیه بسیجی و تدین مردم ایران موج عظیم فتنه بین‌المللی را محو کرد

روحیه بسیجی و تدین مردم ایران موج عظیم فتنه بین‌المللی را محو کرد

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: روحیه بسیجی و تدین مردم ایران موج عظیم فتنه بین‌المللی را محو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوشهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تبریک به مناسبت ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: در ایام ماه محرم و صفر شاهد برگزاری برنامه‌های خوبی در استان بودیم که جا دارد از دست اندرکاران این برنامه‌ها تقدیر کنیم.

وی در ادامه آغاز سال نوی میلادی را تبریک گفت و اذعان داشت: یکی از ویژگی‌های مسیحیان واقعی، پیروی از آموزه‌های حضرت مسیح(ع) و ایمان به خدا، مقابله با ظالمان است.

امام جمعه جم در ادامه با اشاره به اتفاقات سال 88 و گرامیداشت حضور مردم در روز نهم دی‌ماه، اذعان داشت: نهم دی ماه روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی است و روز بصیرت و میثاق امت اسلامی با ولایت است و تجلی بصیرت ولایی مردم است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در این روز برای اثبات وفاداری و مجاهدت در راه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بود، تاکید کرد: مردم ایران اسلامی در این روز در مقابل توطئه‌های فتنه‌گران و بیگانگان ایستادگی کردند.

آیت‌الله صفایی بوشهری روز نهم دیماه را روزی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی خواند و افزود: اوج شکوه بصیرت و ولایت مداری مردم را در روز نهم دی‌ماه شاهد بودیم که بر علیه فتنه‌گران فریاد زدند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی بار دیگر در روز نهم دی‌ماه به ندای رهبری لبیک گفتند، خاطرنشان ساخت: ناگفته‌های بسیار زیادی در مورد فتنه 88 وجود دارد که باید به خوبی به مردم منتقل شوند و این ناگفته‌ها بیان شوند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در جریان اتفاقات سال 88، روحیه بسیجی و تدین مردم ایران توانست موج عظیم بین‌المللی فتنه را محو کند، اذعان داشت: فتنه در این سال خیلی از قلب‌ها را به درد آورد.

وی با بیان اینکه ملت ایران هیچ‌گاه رهبر خود را تنها نمی‌گذارند، تاکید کرد: همواره باید به منویات مقام معظم رهبری توجه کنیم و در مسیری حرکت کنیم که کمترین انحراف را از خط ولایت داشته باشد.

کد N643432

وبگردی