آفتاب
آیت‌الله مجتهد شبستری:

مردم آذربایجان در خلق حماسه ۹ دی نقش بسیار مهمی داشتند

مردم آذربایجان در خلق حماسه ۹ دی نقش بسیار مهمی داشتند

تبریز - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مردم تبریز و آذربایجان در خلق حماسه ۹ دی نقش بسیار مهمی داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز در مصلی امام خمینی(ره) این شهر با بیان اینکه مردم آذربایجان شرقی یک روز قبل تر از ۹ دی یعنی در هشتم دی ماه به خیابان ها آمدند و با حماسه خودشان نشان دادند که تا پای جان حامی ولایت فقیه هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم در آن روز مثل همیشه از آرمان های امام، شهدا و انقلاب دفاع کردند و سیلی محکمی بر دشمنان این نظام زدند، ادامه داد: مردم تبریز در هشت دی ماه جسارت به ساحت مقدس امام حسین (ع) را محکوم کردند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه اردوکشی خیابانی و تشنج آفرینی به وسیله عوامل بیگانه در روزهای فتنه هفت تا هشت ماه کشور را دچار تنش کرد، گفت: این عوامل فریب خورده قصد براندازی نظام را داشتند که در این مسائل دست ضدانقلاب و صهیونیست ها آشکار شد.

وی با تاکید بر اینکه فریب خوردگان داخلی و خارجی بدانند اگر بخواهند به ارزش ها، ولایت، رهبری معظم انقلاب و دین جسارت کنند با تمام وجود در مقابل آنها خواهیم ایستاد، افزود: یوم الله ۹ دی روز مهمی در تاریخ این انقلاب fود که می توان آن را نقطه عطفی در جاودانگی انقلاب اسلامی بیان کرد.

وی همچنین با تبریک سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) گفت: برخی کسانی که ادعای پیروی از این پیامبر را دارند به جنگ افروزی ها در دنیا خاتمه دهند چراکه حضرت عیسی (ع) همواره بشریت را دعوت به صلح و صفا می فرمودند.

آیت‌الله مجتهد شبستری درخصوص گروهک تروریستی داعش نیز گفت: گروهک تروریستی و ضد اسلامی داعش با شکست های پی در پی در عراق و سوریه رو به استیصال است و نابودی آن خیلی نزدیک است.

کد N643431

وبگردی