آفتاب
زاكانی خواستار شد:

تمام جناح‌ها در كشور نسبت به حماسه ۹ دی اظهار نظر کنند

تمام جناح‌ها در كشور نسبت به حماسه ۹ دی اظهار نظر کنند

همدان-نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همه جناح‌ها در كشور نسبت به ۹ دی اظهار نظر کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عليرضا زاکانی در دومين روز حضور خود در همدان در جمع  نمازگزان نماز جمعه شهر همدان حاضر شد و با اشاره به اینکه انقلاب اسلامي ، انقلاب ممتازی در مبارزه است، بیان داشت: اگر پیرامون فتنه ۸۸ دقت کنیم ، می‌بینیم از آغاز نهضت امام خميني (ره) در سال ۴۲ تا ۲۲بهمن ۵۷ و تاکنون هیچ لحظه ای دشمنان اسلام  ما را راحت نگذاشته اند.

وی ادامه داد: ۹ دی ویژگی‌هاو خصوصیاتي  دارد  که می‌توان به عنوان یک یوم الله از آن ياد كرد..

وی با اشاره به اینکه فتنه رخ داد و حاصل به  باد دادن سرمایه‌های  کشور بود ، گفت: البته درس‌های فراوانی نیز به ما داد که تضمین مصونیت آینده انقلاب اسلامي يكي از آن‌ها بود.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي افزود: فتنه به دنبال پیگری مسیری غیر از مسیر انقلاب اسلامي بود تا نظام را دچار طغیان کند بطوریکه وحدت اسلام را مورد هدف قرار داده بود وابعادتنه بسیار زياد است و توجه به این ابعاد  موجب پاسخ شایسته ملت ایران شد.

وی با اشاره به اینكه فتنه گران به ارشادات رهبری توجه نكردند افزود: دشمن شناسی خود یک ارزش است.

زاکانی ادامه داد: نظام اسلامی رشد و پویایی خود را ادامه می‌دهد.

فتنه گران آبروی نظام اسلامی را بردند و نظام را متهم کردندوی با اشاره به اینکه  فتنه گران آبروی نظام اسلامی را بردند و نظام را به جنایت خود ساخته ای  كه خود در آن سهیم بودند متهم و با سناریو سازی از حق و حقوق ملت عبور کردند بیان داشت: آنان امیال خود را در قالب بیانیه‌ها بیان میکردند و از حق الناس عبور کردند و مطالبات مردمی را پایمال کردند.

وی افزود:  عبور از خواست رهبری  قانون شکنی دیگری بود و دروغ تقلب را عنوان كردند و برای بررسی  آن هر اقدام قانونی می‌شد،  قبول نمی‌کردند و بطورکلی فتنه گران مسیری را دنبال کردند که اخلاق و پاکی را  زیر پا گذاشتند.

زاکانی با اشاره به اینکه  آمریکا بزرگ‌ترین خدمت را از جانب فتنه گران دریافت کرد، افزود: خیانت دیگر شکستن مرزهای  امنیتی بود ، ایران جزیره ثبات و لنگرگاه امنيت دیگر کشورها است.

وی ادامه داد: آنان راي  ۴۰ ميلیون ايراني را  لگد مال کردند، این نظام با آن پتانسیل می‌توانست از بسیاری از  پل‌ها عبور کند.

زاكاني با اشاره به اینکه در دوران فتنه بسياري از نخبگان دچار ابهام بودند ، ادامه داد: ۹دی یک شاخص است و همه جناح‌ها نسبت به 9دی بايد اظهار نظر کنند، 9دی اعلام تجدید میثاق با اسلام، سید الشهدا ، روز بیعت با رهبری انقلاب، تجلی وحدت مردم در  صحنه بود.

وی افزود: عده ای تظاهر به  علاقه به شهدا دارند اما همه امکانات خود را بسیج کرده‌اند که اجازه تدفين شهید گمنام در یزد صادر نشود.

کد N643402

وبگردی