آفتاب
آیت الله علما:

هدف فتنه ۸۸ براندازی نظام بود/ اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش کشور است

هدف فتنه ۸۸ براندازی نظام بود/ اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش کشور است

کرمانشاه: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: هدف نهایی فتنه گران در آشوب های ۸۸ به ثمر نشاندن توطئه ها برای براندازی نظام بود.

به گزارش خبرنگار مهر،آیت الله شیخ مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن به سالروز خروش میلیونی مردم برای خاموش کردن صدای فتنه گران، گفت: این روز نمادی برای نشان دادن دیانت مردم در سیاست و دفاع آنها از نظام و رهبری در برابر توطئه های خارجی و داخلی بود.

وی اضافه کرد: مردم کرمانشاه پیشگام این حرکت انقلابی بودند و از سراسر کشور کفن پوش برای دفاع از ولایت به خیابانها آمدند و فتنه را کور کردند.

امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: این روحیه انقلابی مردم ایران امروز در سراسر کشورهای اسلامی منطقه تسری پیدا کرده و آزادی خواهی و برپایی اسلام ناب را به یک دغدغه تبدیل کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: ایالات متحده صراحتا اعلام کرد که فتنه را هدایت کرده است. مکالمات و اسناد ارتباط آنها با داخل وجود دارد. می خواستند اعتماد عمومی را متزلزل کنند و نظام را مورد هجمه همه جانبه قرار دهند. چه کسی جواب این همه فتنه گری و آسیب را می دهد؟ باید محاکمه شوند و درس بگیرند.

نمازگزاران با شعارهای مرگ بر فتنه گر و مرگ بر آمریکا و اسرائیل این سخنان را همراهی کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه نفتی ایالات متحده به همراه آل سعود گفت: اکنون که حتی تحریم ها بی اثر مانده است می خواهند با شکستن قیمت نفت به ایران فشار بیاورند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: در میان این توطئه ها و دسیسه ها نسخه شفا بخش همان اقتصاد مقاومتی است که رهبر انقلاب توصیه کردند.

کد N643383

وبگردی