آفتاب

تاییدیه شهادت شهید غلامعلی شاهسون گرفته شد

تاییدیه شهادت شهید غلامعلی شاهسون گرفته شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: تاییدیه شهادت شهید غلامعلی شاهسون از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گرفته شد.

قدرت‌الله‌ رییسی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه تاییدیه شهادت شهید غلامعلی شاهسون از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گرفته شده است تصریح کرد: پس از پیگیری‌های صورت گرفته از سوی بنیاد شهید و حج و زیارت استان طی دو روز گذشته تاییدیه شهادت این شهید والامقام دریافت شد.

وی گفت: طبق دستورالعمل بنیاد شهید کشور که به تایید رهبر انقلاب نیز رسیده است کسانی که در سفر زیارتی عتبات عالیات و سوریه و بر اثر حمله تروریستی گروه‌های داعش جان خود را از دست بدهند شهید محسوب می‌شوند.

رئیسی با بیان اینکه دریافت تاییدیه شهادت مستلزم تاییدیه حج و زیارت است گفت: کسانی که در قالب کاروان‌های زیارتی و تحت پوشش حج و زیارت به کربلای معلا و سوریه مشرف شوند و حادثه‌ای برای آنها رخ بدهد به عنوان شهید و یا جانباز در سیستم بنیاد شهید ثبت می‌شوند.

وی مراسم تشیع و خاکسپاری شهید شاهسون را یادآور شد و گفت: روز جمعه زمان تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام در گلزار شهدای روستای مارکده است.

به گزارش ایسنا، غلام‌علی شاهسون از اهالی روستای مارکده از توابع شهرستان سامان در تاریخ 13 آذرماه در مسیر سامرا به کربلا در اربعین حسینی مورد حمله گرو‌ه‌های داعشی قرار گرفت.

انتهای پیام

کد N643066

وبگردی