آفتاب

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به زودی شروع به کار می کند

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به زودی شروع به کار می کند

تسنیم نوشت:

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و شعب آن در استان ها به زودی کار خود را آغاز می کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور در جلسه معاونان توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی استانداری های منطقه 3 کشور در ارومیه گفت: موضوع احیای مجدد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در کارگروه تخصصی وزارت کشور بررسی و بزودی عملیاتی می شود.

ناصریان با بیان اینکه وظایف معاونت برنامه ریزی استاندار به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان محول می شود ، گفت: استانداران نیز به عنوان ناظر عالی امور استان ریاست شورای برنامه ریزی استان را بر عهده دارد و روسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها هم به عنوان دبیر شورای برنامه ریزی استان فعالیت خواهند کرد.

او همچنین از برنامه ریزی مناسب برای رفع کسری بودجه استانداری های کشور و ایجاد امکانات رفاهی برای کارکنان وزارت کشور تا آخر سال خبر داد.

معاون وزیر کشور گفت: امیدواریم با تامین منابع لازم و بازسازی امکانات رفاهی و خدماتی در سراسر کشور بتوانیم بخشی از دغدغه های جدی استانداری ها را کاهش دهیم.

ناصریان در بخش دیگری از سخنان خود به طرح تحول نظام اداری هم اشاره کرد و گفت: دولت اهتمام ویژه ای به استقرار دولت الکترونیک و رویکرد جدید به این امر در راستای تحقق اهداف تعریف شده داشته است.

 

45231

 

کد N642845

وبگردی