آفتاب

سفر سیدحسن خمینی به آبادان

سفر سیدحسن خمینی به آبادان

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به حضور نوه امام راحل در مراسم ششمین سالروز درگذشت آیت الله جمی امام جمعه فقید شهرستان آبادان گفت: یادگار امام (ره) امروز در حسینه ثارالله (ع) این شهرستان، دیداری مستقیم با مردم خوزستان خواهد داشت.

عزیزالله شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: در حسینیه ثارالله (ع) آبادان خیل عظیم مشتاقان و دلدادگان امام خمینی(ره) و انقلاب به استقبال یادگار امام (ره) خواهند آمد و حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در حسینیه ثارالله به سخنرانی می‌پردازد.

فرماندار ویژه آبادان گفت: مردم خوزستان از مسجدسلیمان، ایذه، دزفول و دیگر شهرهای از طریق پیامک و تماس تلفنی به فرمانداری آبادان از برنامه‌های یادگار امام خمینی (ره) در خوزستان جویا می‌شوند.

شهبازی ادامه داد: در حسینیه ثارالله پیش از سخنرانی ویژه نوه امام راحل، یکی از رزمندگان به ذکر خاطرات از آیت الله جمی، نحوه حضور ایشان در جنگ تحمیلی و مبارزات انقلابیشان می پردازد.

وی اظهار کرد:​ پس از برنامه سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در حسینیه ثارالله، ایشان برای ادامه برنامه‌های خود به اهواز سفر خواهد کرد.

استقبال نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از یادگار امام

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در بدو ورود به شهرستان آبادان مورد استقبال آیت‌الله موسوی‌جزایری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز و جمعی از مسئولان این استان قرار گرفت.

حضور سیدحسن خمینی در گلزار شهدای آبادان

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در گلزار شهدای آبادان حضور یافت و با نثار تاج گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

همچنین یادگار امام با حضور در محل یادمان شهدای فاجعه سینما رکس آبادان نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

حجج اسلام مرتضی اشراقی، علی اکبر آشتیانی، عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استان، یادگار امام را همراهی کردند.

انتهای پیام

کد N642043

وبگردی