آفتاب
/حضور مردم؛ پشتوانه اصلی نظام/

نیک‌فر: روراستی با مردم راهکار اصلی در صحنه ماندن آن‌هاست

نیک‌فر: روراستی با مردم راهکار اصلی در صحنه ماندن آن‌هاست

مسئول واحد تشکیلات جامعه اسلامی مهندسین گفت: روراستی با مردم راهکار اصلی در صحنه ماندن آن‌ها است.

احمد نیک‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره راهکار حفظ مردم در صحنه به عنوان پشتوانه‌های اصلی نظام در آستانه 9 دی، اظهار کرد: روراست بودن با مردم از همه چیز مهم‌تر است و مردم اگر بدانند مسئولان با آن‌ها روراست هستند چیز زیادی نمی‌خواهند. همین که مردم بفهمند مسئولان در سختی‌ها و خوشی‌ها همراهشان خواهند بود، در ناملایمات خود به خود همراه نظام خواهند شد و به صحنه خواهند آمد.

وی تاکید کرد: مردم ما بارها ثابت کردند که در صحنه حضور دارند، اما متاسفانه ما یعنی خیلی از مسئولین نتوانستند به آنچه که مردم می خواهند عمل کنیم و در واقع امتحان خود را خوب پس ندادیم. این مسئله به دولت خاصی باز نمی‌گردد و شامل خیلی از مسئولان از ابتدا تاکنون می‌شود.

نیک‌فر با اشاره به حضور مردم در 9 دی یادآور شد: با توجه به اینکه در عاشورا متاسفانه عده‌ای به خود اجازه دادند که به ساحت عاشورا، امام حسین (ع) و امام راحل جسارت کنند مردم احساس کردند که یک تکلیف بر عهده دارند و باید بیایند و احساس درونی خود را ابراز کنند چون از عمق جان تحمل اهانت به اعتقاداتشان را نداشتند و آمدند که بگویند نظام، اسلام و اعتقادات خود را قبول داریم.

وی اضافه کرد:‌ در 9 دی از آن 13 میلیونی که به کاندیدای دیگری رای داده بودند بدون تعارف 90 درصد به صحنه آمدند و نشان دادند حتی اگر در یک امر سیاسی هوادار کسی باشند زودگذر است ولی اعتقادات عمقی است و پای آن می ایستند. خیلی‌ها در مصاحبه های خود می گفتند که به فلانی رای دادیم اما در 9 دی برای دفاع از نظام، اسلام و امام حسین (ع) به صحنه آمدیم.

نیک‌فر همچنین بیان کرد:‌ حماسه 9 دی دو پیام مهم داشت. یکی اینکه به کسانی که فکر می‌کردند می‌توانند مردم را به نفع خود به خیابان‌ها بکشند نشان داد در حد خودشان روی مردم حساب بازکنند و فکر نکنند مردم به نظام و انقلاب پشت خواهند کرد.

این عضو ارشد جامعه اسلامی مهندسین دامه داد: پیام دیگر 9 دی به دشمنان خارجی بود و مردم نشان دادند که وحدت خود را در همه مقاطع حفظ می‌کنند. خارجی‌ها متوجه شدند که از بیرون نمی‌توان مردم ایران را علیه مسئولان تحریک کرد و حتی اگر نارضایتی از مسئولان وجود داشته باشد وقتی مردم ببینند که دست خارجی در میان است با هم متحد می‌شوند.

انتهای پیام

کد N641879

وبگردی