آفتاب
شیخ نعیم قاسم مطرح کرد؛

عقب نشینی آمریکا از مواضع استکباری/نتایج گفتگوهای المستقبل و حزب الله

عقب نشینی آمریکا از مواضع استکباری/نتایج گفتگوهای المستقبل و حزب الله

معاون دبیر کل حزب الله ضمن پرداختن به موضوع گفتگوی حزب الله با المستقبل به افول روز افزون قدرت آمریکا اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: گفتگو میان حزب الله و جریان المستقبل در راستای تلاشها برای برقراری ثبات سیاسی و اجتماعی و توقف مشکلات مذهبی است.

وی افزود: این گفتگو زمینه برای مبارزه جمعی با تروریسم که خطری برای همه به ویژه کسانی که این خطر را درک کرده اند محسوب می شود.این فرصتی برای گفتگوی شفاف و بی پرده درباره همه موضوعات را می دهد.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: از طریق این گفتگو ما ممکن است به پیشرفت درباره برخی موضوعات برسیم یا در برخی دیگر از موضوعات به توافق نرسیم اما حداقل نتیجه هم مثبت خواهد بود.حزب الله خواستار گفتگو است زیرا گفتگو به راه حل منجر می شود.ملاحظه کنید که حمایت گسترده ای از این گفتگوها در لبنان  وجود دارد و این به علت نیاز به آن است.ما از هر گفتگویی میان گروهها استقبال می کنیم زیرا ما در یک کشور زندگی می کنیم و نیاز به تفاهم و همکاری داریم.

از سوی دیگر شیخ نعیم قاسم بیان کرد: آمریکا با تصمیمات استکباری اش روز به روز در حال عقب نشینی از مواضعش است.دست برداشتن از محاصره پنجاه ساله کوبا و آزادی زندانیان کوبایی نشانه خضوع آمریکا در برابر خواسته های برحق بود.آمریکا قبلا از شکست اسرائیل در جنگ 2006 و به دنبال آن حملات متوالی به غزه غافلگیر شد و امروز از شکست در سوریه غافلگیر شده است.

کد N641769

وبگردی