آفتاب
حجت الاسلام علیزاده:

حماسه ۹ دی، غدير ديگری برای انقلاب اسلامی ايران است

حماسه ۹ دی، غدير ديگری برای انقلاب اسلامی ايران است

سمنان - رئيس سازمان بسيج اساتيد استان قم، حماسه۹ دی را غديری ديگری براي انقلاب اسلامی دانست و گفت: سران فتنه به دنبال به چالش كشاندن نظام و توقف حركت انقلاب بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرحيم عليزاده بعدازظهر چهارشنبه در گردهمايي سياسي كه با حضور پاسداران در حسينيه ثارالله سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد، ضمن گراميداشت حماسه بي نظير۹ دي اظهار داشت: قبل از انتخابات سال ۸۸ سران فتنه در ديدارهايي با علما و مراجع تقليد سعي در مشروع جلوه دادن رفتارشان داشتند و اين ديدارها را حمايت مراجع  تقليد اعلام كرده و در سطح وسيعي منتشر كردند.

وي افزود: سران فتنه اهداف گسترده و از پيش تعيين شده‌اي از جمله به چالش كشاندن نظام انقلاب اسلامي در ميانه راه و توقف حركت انقلاب اسلامي داشتند كه با بصيرت ملت ايران تمام توطئه‌هايشان نقش برآب شد.

عده ای فتنه ۸۸ را با عنوان اتفاق، اختلاف و يا چالش ياد مي‌كنند

رئيس سازمان بسيج اساتيد استان قم گفت: بعد از گذشت فتنه ۸۸ عده‌اي همچنان از اينكه این جريان را فتنه بنامند، خودداري مي‌كنند و در هنگام بيان، زبانشان گره خورده و از آن با عنوان اتفاق، اختلاف و يا چالش ياد مي‌كنند.

عليزاده عنوان كرد: مقام معظم رهبري مراحل انقلاب را در پنج مرحله پيروزي انقلاب، ‌ تشكيل حكومت اسلامي، دولت اسلامي، جامعه اسلامي و حكومت جهاني و سپردن انقلاب به دست صاحب اصلي آن امام زمان(عج) ‌عنوان كردند و اين مراحل بايد شكل بگيرد و انقلاب در حال از گذر از اين مراحل است.

وي با بيان اينكه در سخنان ساختارشكنانه فتنه‌گران، شكستن حريم‌ مكتب و اصول و ارزش‌‌هاي انقلاب و نظام كه در رأس آن مسئله ولايت قرار دارد، قرار دارد، گفت: در سال ۸۸ شاهد بوديم كه سران فتنه به صراحت اعلام كردند بايد نظامي كه طغيان كرده را نجات داد و جهت و رويكرد نظام و ‌رويكرد مقاومت و استقامت در مقابل دشمن بايد تغيير يابد.

بايد لايه‌هاي جريان فتنه به دقت بررسي شود

رئيس سازمان بسيج اساتيد استان قم با تأكيد بر اینکه بايد لايه‌هاي جريان فتنه به دقت بررسي شود گفت: سردادن شعار نه غزه، نه لبنان و جمهوري ايراني به جاي جمهوري اسلامي و زير سؤال بردن و حرمت شكني ارزش‌ها از افكار، آراء و نظرات سران فتنه نشأت گرفته است.

عليزاده با اشاره به موقعيت استراتژيك و ايفاي نقش نظام مقدس جمهوري اسلامي در سطح جهاني گفت: بايد مراقب باشيم، چرا كه فتنه فتنه گران آثار نامطلوبي را در داخل و خارج از كشور برجاي گذاشت و هدف سران فتنه مخدوش شدن چهره جمهوري اسلامي ايران در سطح بين‌المللي بود.

وي با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران در معادلات سياسي بين‌المللي در سطح قدرت‌هاي اول جهان مورد توجه است، اظهار داشت: اگر فتنه از پيش تعيين شده فتنه گران در سال ۸۸ منتج به نتيجه مي‌شد چه بسا خسارت‌هاي فراواني به حيثيت ملت و اعتبار كشور در سطح بين‌المللي وارد مي‌شد و موجبات اميدواري دشمنان و استكبار جهاني در جنگ نرم و جنگ سخت و نيمه سخت فراهم مي‌شد.

حماسه ۹ دي توأم با آگاهي و بصيرت بود

رئيس سازمان بسيج اساتيد استان قم با اشاره به حماسه ۹ دي ملت بيدار و هوشيار ايران گفت: حماسه ۹ دي توأم با آگاهي و بصيرت بود.

عليزاده بيان كرد: ‌عده‌اي حماسه ۹ دي را اجتماعي احساسي تلقي كردند و گفتند چون به عاشورا و هيئت‌هاي عزاداري توهين شد مردم به خروش آمدند و بايد در پاسخ به اين عده بايد گفت حماسه ۹ دي پاسخ دندانشكن به كساني بود كه به خود جرأت و جسارت توهين به شور و شعور حسيني مردم عاشق مكتب امام حسين(ع) داده بودند.

وي تصريح كرد: دشمنان بايد بدانند عشق به رهبري، ولايت، نظام، انقلاب و بسيج در عمق جان مردم وجود دارد و مردم هرگز توهين به مقدسات و ارزش‌ها را تحمل نخواهند كرد.

حماسه ۹ دي محصول روشنگري و بصيرت‌افزايي مقام معظم رهبری بود

رئيس سازمان بسيج اساتيد استان قم گفت: حماسه ۹ دي محصول هشت ماه روشنگري و بصيرت‌افزايي مقام معظم رهبری بود كه قبل از مردم نقش خنثي‌ كننده فتنه فتنه گران را آغاز كردند و سرنخ‌ها را به دست مردم دادند.

عليزاده با اشاره به آثار و بركات حماسه ۹ دي اظهار داشت:‌ بايد توجه شود كه حماسه۹ دي، غدير ديگري براي انقلاب اسلامي و مهر تضمين شده نسبت به انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ايران است.

وي گفت: حماسه ۹ دي ملت ايران در سال ۸۸ به دشمنان كوردل نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ثابت كرد كه ملت ايران همچنان همانند سال هاي اوليه انقلاب اسلامي با بصيرت و آگاه در صحنه حضور دارند.

راهبرد مقاومت از متن دين اسلام است

رئيس سازمان بسيج اساتيد استان قم با اذعان بر اینکه راهبرد مقاومت و استقامت از متن دين اسلام است تصريح كرد: ملت ايران بر اساس اين راهبرد عملي اجازه زياده‌خواهي و فتنه گري نخواهند داد.

عليزاده با تأكيد بر افزايش بصيرت و آگاهي آحاد مردم گفت:‌ ولايت‌مداري، ولايت‌محوري، ولايت‌پذيري، آگاهي و بصيرت، رصد دقيق مسائل در تمامي زمان‌ها نجات بخش انقلاب اسلامي ايران بوده و خواهد بود.

وي در خاتمه اظهار داشت: امام خميني(ره) ‌فرمودند "پشتيبان ولايت باشيد تا به مملكت شما آسيبي نرسد" و اين پشتيباني راهبردي دائمي بوده و اكسيري است كه اگر از آن جدا شويم شكست خواهيم خورد.

کد N641681

وبگردی