آفتاب
حجت الاسلام روحانی نیا:

حماسه ۹ دی نشانگر رویش های انقلاب است

حماسه ۹ دی نشانگر رویش های انقلاب است

بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: حماسه نهم دی ماه یادآور بصیرت افزایی و رویش های انقلابی نسل جدید است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم نهم دی ماه، با گرامیداشت این مناسبت، اظهار داشت: اهمیت زنده نگه داشتن سالروز حماسه عظیم مردمی در ۹ دی موضوعی است که باید از سوی مردم و مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: نهم دی ماه یکی از ایام‌الله است و در همین روز بود که مردم ایران، انقلاب سوم خود را که به نام بصیرت نامگذاری شده است، به ثبت رساندند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: حماسه نهم دی یادآور روز بصیرت افزایی نسل چهارم انقلاب بوده و سبب همبستگی بیشتر ملت ایران اسلامی شد.

حجت الاسلام روحانی نیا عنوان کرد: یادآوری چنین رویدادهایی باعث عزت و همبستگی بیشتر ملت ایران اسلامی می‌شود لذا آحاد مردم وظیفه حفظ و ماندگاری این حماسه ها را بر عهده دارند.

وی  با بیان اینکه ۹ دی یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: در حماسه نهم دی مردم حق و باطل را تشخیص دادند و به ندای رهبر خود لبیک گفتند.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی خراسان شمالی با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال ممانعت از حرکت انقلاب و نهضت اسلامی است، افزود: دشمن وقتی به دلیل ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس خود را در جنگ سخت ناتوان دید اقدام به ایجاد تهاجم فرهنگی و نرم کرد.

کد N641613

وبگردی