آفتاب
قاضی‌زاده:

نباید سرمایه‌های مردم را با برنامه‌ریزی غلط زیر خاک کرد

نباید سرمایه‌های مردم را با برنامه‌ریزی غلط زیر خاک کرد

نماینده مردم مشهد در مجلس، راهپیمایی عظیمی که به سمت کربلا انجام شد را یک مانور بزرگ برای مومنان پیرو اهل بیت(ع) دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، امیرحسین قاضی‌زاده صبح امروز 3 دی‌ماه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، خاطرنشان کرد: این امر نشان دهنده آن است که مومنان خود را پیدا کرده‌اند و علاوه بر پراکندگی دارای رفتار و اعتقاد مشترکی هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: زائران با توجه به وجود گروه تکفیری داعش از امنیت بالایی برخوردار بودند و این موضوع نتیجه همکاری ایرانیان با ارتش عراق بود.

قاضی‌زاده گفت: اکنون ثباتی که در عراق به وجود آمده است به دلیل ولایت فقیه است و همین امر را نیز به خوبی در انتخابات افغانستان مشاهده می‌کنید.

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم مسلمان در بیرون کشور دیدگاه خوبی به ولایت فقیه دارند، یادآور شد: آنان انقلاب اسلامی را بهتر از ما درک کرده‌اند و به نحو احسن از فرمایشات رهبری استفاده می‌کنند.

قاضی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در بودجه بندی‌های استانی سهم درآمد خراسان رضوی غیرواقعی ارزیابی می‌شود وما درآمدی برای بهبودی وضع زائران نداریم.

وی با اشاره به اینکه برای شهادت امام رضا(ع) بیش از 3 میلیون زائر به مشهد مراجعه کرده‌اند، مدعی شد از سوی دولت نه تنها کمکی به مشهد نمی‌شود بلکه پول استان در بودجه‌ نیز به ما داده نمی‌شود.

قاضی‌زاده با بیان اینکه اکنون 40 درصد بیماران بخش درمانی غیرخراسانی هستند وهزینه‌های زیادی برای بخش درمان در نظر گرفته می‌شود،گفت: دولت باید هزینه‌های وارد شده از سوی زائران را درنظر بگیرد.

نماینده مشهد با بیان اینکه از سوی دولت‌ها همیشه گفته شده که به مشهد کمک خواهد شد، تصریح کرد: این مسئله را تاکنون ندیده‌ایم و یا آنقدر مبلغ واریزی پایین بوده که مساله‌ای را حل نکرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اشاره کرد: مشهد آبروی جمهوری اسلامی است، باید بیشتر به آن توجه شود و اگر این امر اتفاق نیفتد ممکن است، زائرانی که از داخل و خارج به اینجا می‌آیند از امکانات مطلوبی بهره‌مند نشوند.

وی با بیان اینکه متاسفانه سهم مراکز دولتی در روز شهادت امام رضا(ع) برای خدمت‌رسانی به زائران کم بود، گفت: اما مردم به خوبی به استقبال پرداختند و حضور آنان این مسئله را زیباتر جلوه داد.

قاضی‌زاده اضافه کرد: باید اقدامات به شکل پایدار انجام شود، نباید برنامه‌ریزی‌های موقت صورت بگیرد، زیرا هزینه برخی اقدامات بیشتر از یک کار پایدار است؛ نباید سرمایه مردم را که با گرفتاری بسیار به دست می‌آید با برنامه‌ریزی غلط زیر خاک کرد.

انتهای پیام

کد N641599

وبگردی