آفتاب

وزیر اطلاعات: دولت برای تامین امنیت همگانی تلاش می‌کند

وزیر اطلاعات: دولت برای تامین امنیت همگانی تلاش می‌کند

ایرنا نوشت:

دولت تدبیر و امید در پی تامین امنیت همگانی برای همه اقشار مردم است و در این زمینه از خود مردم برای تامین امنیت بهره می گیرد.

حجت السلام سید محمود علوی روز چهارشنبه در جریان یازدهمین سفر استانی دولت به خراسان جنوبی در جمع مردم شهرستان فردوس افزود : با کمک مردم، سربازان گمنام امام زمان (عج)، دستگاه های مختلف اجرایی و دستگاه قضایی درصدد هستیم خطرات مختلف اجتماعی و امنیتی را از مقابل مردم برداریم.

وی بیان کرد: تنها راه حفظ امنیت پایدار در جمهوری اسلامی ایجاد وحدت ملی است که قدرت های بزرگ جهان را در برابر عظمت ایران اسلامی به زانو درمی آورد و مردم ایران اسلامی باید هوشیار باشند که وحدت عامل پیشرفت و توسعه کشور است.

وزیر اطلاعات گفت: دولت تدبیر و امید افزون بر تامین امنیت پایدار در کشور برای رفع مشکلات اقتصادی نیز تلاش مضاعفی داشته به طوری که نرخ تورم را کاهش داده و از افزایش یکباره قیمت ها کاسته است.

علوی افزود: تحریم‌ها، کاهش صادرات نفت و افت تولید واحدهای صنعتی دولت تدبیر و امید را در اجرای طرحهای اقتصادی خود با مشکلات فراوانی مواجه کرده که با همیاری مردم و اتکا به ظرفیت های داخلی می توان این مشکلات را پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به مطالبات مردم این شهرستان از رییس جمهوری گفت: موضوع راه آهن، کمبود آب و تکمیل بیمارستان جدید فردوس از مطالبات اصلی این مردم است که قطعا از سوی دولت پیگیری می شود.

شهرستان فردوس با وسعت 4103 مترمربع معادل 2.27 درصد استان خراسان جنوبی را شامل می شود که طبق سرشماری سال 90 بیش از 41 هزار نفر جمعیت دارد

 

45503

کد N641512

وبگردی