آفتاب
حجت‌الاسلام علوی:

چرخ اقتصاد کشور باید به دست مردم حرکت کند

چرخ اقتصاد کشور باید به دست مردم حرکت کند

بیرجند- وزیر اطلاعات با بیان اینکه مردم خود کارآفرین هستند، گفت: چرخ اقتصاد کشور باید به دست مردم به حرکت درآید و در این راستا دولت فقط به کارها سروسامان می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمود علوی ظهر چهارشنبه در جمع مردم فردوس اظهارکرد: فردوس مردمانی سختکوشی داشته که بالقاعده باید قابلیت پیشرفت بسیار زیادی داشته باشند.

وی با بیان اینکه فردوس از جایگاه ارزشمندی در ارائه خدمت علمی، ‌حوزوی و دانشگاهی برخوردار است، افزود: امروز دولت به دنبال ایجاد امنیت برای همه مردم است و خطرات سر راه مردم را از بین می‌برد.

حجت‌الاسلام علوی بیان کرد: این مهم با همت و بیداری سربازان گمنام امام زمان و همکاری سایر دستگاه‌های نظامی، انتظامی و دستگاه قضا میسر می‌شود.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه موضوع راه‌آهن به عنوان خواسته اصلی مردم فردوس پیگیری می شود، تصریح کرد: خواسته به حق مردم شهرستان فردوس در بحث راه‌آهن را پس از سفر به عنوان نماینده مردم شهرستان فردوس پیگیری می‌کنم.

حجت‌الاسلام علوی گفت: بیمارستان جدید شهرستان فردوس نیز از پیشرفت ۷۵ درصدی برخوردار بوده در دست بررسی قرار می گیرد.

وی وحدت را عامل پیشرفت و آبادانی هر جامعه‌ای دانست و افزود: وحدت ملی ایران، قدرت‌های بزرگ جهان را در برابر عظمت ایران اسلامی وادار به اعتراف کرده است.

حجت‌الاسلام علوی به کاهش نرخ تورم اشاره کرد و یادآور شد: با نگاهی به قیمت‌ها در اردیبهشت ۹۲ نسبت به اردیبهشت ۹۱ متوجه تلاش دولت در کاهش روند قیمت‌ها می‌شویم.

کد N641219

وبگردی