آفتاب

نواز شریف: تروریسم بیماری است که باید با آن مقابله کرد

نواز شریف: تروریسم بیماری است که باید با آن مقابله کرد

نخست‌وزیر پاکستان بر ضرورت اتحاد ملی برای مقابله با ایدئولوژی افراط‌گرایی تاکید کرد و گفت: دولت اسلام‌آباد باید قداست و حرمت مذهب، زندگی و اعتقادات را تضمین کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری پی‌تی‌آی، نواز شریف، نخست‌وزیر پاکستان در جریان دیدار با نثار علی خان، وزیر کشور، عشاق دار، وزیر اقتصاد و راحیل شریف، فرمانده ارتش پاکستان به بیان این مساله پرداخت که اسلام‌آباد باید با تروریسم و افراط‌گرایی مقابله کند.

وی افزود: هر شهروند پاکستانی جدا از طبقه اجتماعی، مذهب یا عقایدی که دارد باید حفاظت شود. هیچ مساله‌ای مهمتر از حفاظت از جان و مال مردم پاکستان نیست. پاکستان نمی‌تواند اقدامات خودسرانه در پیشاور، کویته و واگه را ببخشد و فراموش کند.

شریف بر ضرورت اتحاد ملی برای مقابله با تروریسم و افراط‌گرایی تاکید کرد و گفت: به هر طریقی که شده باید با این موارد مقابله کرد.

نخست‌وزیر پاکستان همچنین در دیدار با این مقام‌های دولتی به امحا و نابودی شبکه‌های تروریستی در هر گوشه و کنار کشور تاکید کرد و گفت: عملیات ارتش در وزیرستان شمالی و منطقه خیبر بایستی تا زمان از بین رفتن تمام گروه‌های تروریستی ادامه یابد.

وی تروریسم را یک بیماری خواند و خواستار انجام اقدامات مناسب برای مقابله با گروه‌های تروریستی شد.

انتهای پیام

کد N641183

وبگردی