آفتاب

پیام تبریک رئیس مجلس به رؤسای مجالس کشورهای مسیحی

پیام تبریک رئیس مجلس به رؤسای مجالس کشورهای مسیحی

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی فرا رسیدن میلاد پربرکت حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال جدید میلادی را به رؤسای مجالس کشورهای مسیحی تبریک گفت.

به گزارش خبرآنلاین، دکتر علی لاریجانی با صدور پیامی میلاد پربرکت پیامبر بزرگ الهی، حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال جدید میلادی را به رؤسای کشورهای مسیحی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

عالیجناب

خرسندم صمیمانه‌ترین تبریکات و تهنیت‌های خود را به مناسبت میلاد پربرکت پیامبر بزرگ الهی، حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال جدید میلادی به جنابعالی و همکاران محترمتان ابراز نمایم.

امروز جامعه جهانی بیش از گذشته نیازمند آرمان‌ها و ارزش‌هایی همچون عدالتخواهی و صلح‌طلبی، برادری و ایمان به خداوند و مبارزه با ظلم، خودکامگی و جهل می‌باشد که انبیاء بزرگ الهی برای بشریت به ارمغان آورده‌اند. خشونت و افراطی‌گری دغدغه همه ملت‌ها و پیروان ادیان الهی است که امنیت، آرامش و آزادی آن‌ها در بسیاری از نقاط جهان به ویژه فلسطین اشغالی، آفریقا و غرب آسیا توسط تروریسم و اشغال‌گری در معرض تهدید جدی قرار گرفته است.

عالیجناب

معتقدم تقویت و تحکیم همکاری میان مجالس به عنوان جزء مهمی از مناسبات بین‌المللی می تواند در افزایش درک و تفاهم متقابل، ایجاد جهانی بهتر و پیشرفت و توسعه همه جانبه ملت ها نقش بسزایی ایفا نماید.

امید است با همکاری متقابل بتوانیم به مسئولیت مشترکمان برای رفع بی عدالتی، تبعیض و ظلم در جهان عمل نمائیم.

علی لاریجانی
ریییس مجلس شورای اسلامی

 

45503

کد N641178

وبگردی